Hutan Bandar Mutiara Rini, JB


.

salam,
hutan bandar yang baru dibuka tahun 2015 kalau tak silap..tapi tempat ni memang baru,
banyak kemudahan dan sangat sesuai untuk aktiviti keluarga.. kawasan yang luas.. siap ada tasik & biasa memang banyak aktiviti kat sini..
baru ni ada program mpjbt.. macam-macam aktiviti di buat..
siap ada belon panas lagi..
boleh main layang-layang, taman, bola.. berkelah tepi tasik dll
jogging..



excited pegang anak ayam..
 cam kat kg ea..
 mini zoo masa program mjbt
 macam-macam ada masa program..
 hamster
 besh
weee~~~~

kad hari mama


.


Salam,
kenangan daripada anak-anak..
haziq, faris dan izzah..
terharu bila dapat kad2 ni.
tak sangka kejap je anak-anak da besar..
alhamdulillah.. :)

 sangat comel :)
rajin & sangat kreatif
=)










:)

 
adiah papa

xtra hadiah drp haziq syafi..
 
p/s : sayang kalian semua..!

faiz safiy 3y 11m


.

salam.
si kecik nie.. tak pernah potong rambut kat kedai
meraung2 mcm kena ape ntah..huhuhu..

 hoho
 terpaksa papa temankan..
=)
 ade lg x rambut tu...
xde geng nak main..huhuu 
encem x..? hihi

Damai Seafood Village , JB


.

salam, 
alhamdulillah da banyak kali juga sampai ke sini.
kawasan ni agak terpencil mungkin susah sikit nak cari..
pakai waze ada rasanya..hihi
tapi makanan dia memang sedap-sedap
& service yang pantas.. :)
sebelah kedai ni ada kolam memancing ikan..

Alamat :
Damai Seafood Village
50 Jln Kassim Noor,Kg Danga,
Persisiran Perling2,
Johor Bahru

 makan untuk satu family.. dengan tomyam seafood skali.
siap dengan jus tembikai satu jug.
 saiz ikan ni agak besar juga..
 masak 3 rasa..
 butter prawn
sotong masak kampung..

total cost dlm rm145.
( kalau ada event special je boleh makan besh2 gini..hihihi)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails