Boss Besday and Dinner


.

sabtu 15 sept 2007 : 9 mlm

kami dijemput ke majlis besday boss abe kami di stad.. kat restoren china..
kekok gak sbb x biasa ngan org penting2 ni.. formal banget!!!... alhamdulillah kekanak pon x lah meragam ..sabo menanti wpun majlis abis dkt 12 mlm.. kite smgat dtg kul 730 mlm.. hehe..

duduk dr kanan : ivon n pokwe,Prof dr Danial (boss) ,ummi dr danial,abi dr danial,carloss
berdiri dr kanan : rf,iu,farah(isteri dr danial), dr debb n isteri,kak do,kak yam...

menu nyer..
memula minum air n makanan first sup sayur,
kendian nasik + lauk pauk (macam2 ader!!! ... ikan, udang,sayur2, duck (takleh makan plak),ayam (pon x leh makan..huhu) )...
kendian makan pau kacang merah.. nila makanan plg sedap malam tu (kite je la org len x tau la plak..hohoho)
lastly makan kek yang mak boss wat... sedap gak ;)

thanx for inviting us!!
( merasa jugak aku makan kt restoren china wat pertama kali seumur hidup ) ;p


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails