kes tragis..


.

giler punya pebunuh!!!

Bebaru ni mesia di gemparkan dgn berita kehilangan seorang kanak2 perempuan berusia 8 tahun (darjah 2), Nurin Jazlin ..setelah 27 hari hilang akhirnya seorang mayat budak perempuan tanpa seurat benang pon.. di temui meninggal dunia dalam beg sukan di Tmn Petaling Utama. Ujian DNA mengesahkan budak tersebut nurin wpun ibu bapa dia x dpt cam wajah nurin time tu.. mungkin bertapa teruknya nurin kena seksa sampai mukanya sgt sengsara dan berubah...

bile iu mengomen...

Ya Allah.. bila tgk rasa gamba tu kesian sgt kat nurin.. apalah salah budak yang masih kecil ni.. tak mampu nk melawan..menjadi mangsa nafsu serakah gila @#$%%$#!! drp manusia yang berhati iblis!!!!.. heeeeeeeeeeeeeeeee! geram tahap berapi2 kuasa seratus !!!!
kenapa ada org camni yang sanggup seksa budak ..dera secara seksual... guna timun n terung ke dlm kemaluan mangsa sampai menyebabkan rektumnya pecah hingga dijangkiti bakteria..

ahhh.. manusia gila apakah ini, yang boleh melakukan benda2 gini pd insan kecil yang sangat lemah!... cuba bayangkan klu jd pd sedara sendiri.. nazubillahimin zhalik!!!... pembunuh nurin memang takde otak..sakit mental!!!... gila.. bodoh!!... bangang!!.. biol.. tolol...##@*#@*&**!!!!! sori.. geram sgt.. tp x mampu nk watpe... lemahnya diriku ini.. ;(...

Ya Allah semoga kami dijauhkan drp berlakunya kejadian begini pd masa hadapan... Ya Allah.. hanya padaMu kami berserah dan hanya padaMu kami memohon pertolongan.... Amin....

alhamdulillah.. ptg td..selepas solat jumaat,jenazah telah selamat dikebumikan di Tanah Perkuburan, Taman Ibu Kota, Setapak.. kepada kengkawan yang ada anak pempuan..sedara2 perempuan hati2lah.. sebab di mana2 pon kita tak selamat... waspada dgn manusia yang berhati binatang ini drp berkeliaran di bumi ini... kalau boleh hapuskan mereka!!!!!




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails