Ikan Singgang ?


.


dr Myresepi.com

bahan - bahan semua sama kecuali tambah dengan sedikit bunga kantan ala - ala macam kak azma buat.. :) . ikan plak guna je ikan yang ade dalam icebox.. sedap..

p/s : makan nie teringat time masa berpantang dulu..
mak selalu buatkan.. ade rasa2 sama tapi tak tahula nama ape..
ala.. rindu kat mak.. sob2.. ;(

4 Responses to “Ikan Singgang ?”

  1. wahh...ayu..masak ikan singgang juga. Ada lagi ke kantan awak? ingat bawak untuk saya jer..hahahha..ada lagi dlm fridge 2 ketul..sayang nak guna..TQ ayu..

  2. ni la lauk saya sepanjang berpantang.. kekadang mak masakkan ayam ganti ikan

  3. k kin pon suka ikang singgang ni iu... :).

  4. betul lah agaknye yang mak slalu wat tu..cuma biasa lagi pekat & takde byk kuah sgt..:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails