Limerick with kak kin family


.


Limerick
(pronounced /ˈlɪmrɪk/; Luimneach in Irish)[1] is a city and the county seat of County Limerick in the province of Munster, in the midwest of the Republic of Ireland. The city lies on the River Shannon, with three main crossing points near the city centre and has a 2006 population of 91,000 inhabitants within the Limerick urban area. more




berdebar - debar berjumpa dengan wa di dublin baru hilang.. hati berdebar balik bila nak berjumpa dengan kak kin di Limerick, pertama kali berjumpa juga selepas hampir sebulan mengikat tali persahabatan di alam maya melalui frendster & blog masak memasak.. he he hee... setelah 3 jam lebih perjalanan dengan menaiki bus dari dublin ke Limercik alhamdulillah kami sampai di bus station limerick lebih kurang jam 1000 malam.. perjalanan tak memenatkan kerana sepanjang berada dalam bus kami zzzz.... sian tuan rumah pula menerima tetamu dikala hari hampir lewat malam.. (kak kin kata takpaaa... ;p), suami kak kin, encik Razali Muda ( nama penuh ni..hehe) datang menjemput kami di bus station.. dalam setengah jam perjalanan alhamdulillah, akhirnya sampai la juga ke rumah kak kin..


1st time jumpa kak kin..diri ini terasa macam malu-malu kucin, tapi rasanya kak kin lagi la malu2 kut.. ngehngehngeh.. ye kan kak kin.. ?? hehehe.. kak kin terus ajak makan malam.. kami makan mee goreng kak kin.. emm sedap... ;) kalau tak caya datang la umah kak kin.. hehe.. lepas borak2 terasa sekejap sgt da tengah malam.. malam tu kami bermimpi di rumah kak kin.. duk umah kat kin macam hotel 5 bintang.. besh la kak kin nie..ehehe..


pagi2 tu.. kak kin masak lagi.. sian kak kin kena masak byk2 kali.. sedap plak tu.. murah rezeki kak kin & family,tomyam tu... wahh.. dengan kari ayam.. fuhh.. besshhh.... thanx kak kin!!!!.. pas makan ngantuk la plak.. kes terlebih makan ler nie.. hehehee... sementara kekanak bermain di taman.. kak kin wat kan special karipap pusing ke lipat eh?? lupeee..hee..dgn inti ikan, cutenye kak kin nie..;p.. fuyoo jalan-jalan bawa karipap tuuu..syioknyerrr.. nak tau kemana???... tunggguuuuuuuuuuuuuu.....

p/s : kak kin & family, terima kasih ye.. tak terucap dengan kata-kata, tapi pengalaman di sana memang menyeronokkan & akan di semat di dalam hati selamanya....

One Response to “Limerick with kak kin family”

  1. hek ele iu nih....karipap yg tak msk program pon msk gamba gak...ish2..:).
    semoga telah pun bergumbira di limerick...mohon maaf segala kekurangan yer! jemput la dtg umah kami lagi!! :).

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails