Bersiar - siar di Stadt


.

emm.. ape nie...??

satu hari tu.. rasa badan tak sedap sangat.. jadi keluar lah dr rumah tu selepas beberapa hari terperap kat rumah..sambil2 tunggu sang ayah balik kerja.. kami tiga beranak bersiar - siar di stadt (bandar - beberapa meter dr kawasan rumah)..

ooo...eiskem...:)..

selepas beli roti, makan nordsee.. teringin sangat makan benda kat bawah nie... cuaca plak cantik.. apelagi... yumm...

ni papa haziq order..makan ngan mama..he he hee...

p/s : sesekali makan.. boleh lah.. byk kali makan.. sengkek pokcik..;p

4 Responses to “Bersiar - siar di Stadt”

  1. alahai sedap nya gambar no 2 tu. Teringat makan kat the curve hari tu.nyum..nyum..

  2. mudah je tu nak wat tu mie...cam wat lempeng..pestu ltak askim.. coklt n tabur kaaacaaaang.. he heee

  3. dah selamat buat semalam..
    ehehee

  4. ui...meh la bawa sini... nak skit..ehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails