Hacked!


.


Dear Mr/Ms senget yang meng hacked..!
awak takde keje ke..? kenape nak menyusahkan orang yang banyak kije nie...
ape yang awak dapat ha?..
nak sangat aku tempeleng orang yang wat kije nie..
sebab ko la diri ini terasa di sisihkan..
dah tu siang malam pokwe duk bz merepair website tu..
nasiblah badan...sob..sob...

sesape ade idea ,tips / ape2 berkaitan hacked nie? bule la kongsi.. danke!

4 Responses to “Hacked!”

  1. kesiannya..

    mintak maaflah..menyusahkan jer....
    abe penat yer nak betulkan balik website tu? tersisih ker?
    jgnlah marah yer..jgnlah merajuk....
    nanti beby pun merajuk....

  2. takdelah majuk.. keje tu sesama la hadapi..x susah..mmg dah jd tgjwb..hehe..

    nak ketuk2 je org yg takde keje wat benda tu..geram! ;p

  3. hihihi...saje kaco :P..org rumah dan rumah gadoh2 syg ek...hihihi

  4. begitulah nampaknyer..hehehe..;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails