Homburg


.

Minggu lepas kami telah ke Homburg (tempat kerja a.k.a tpt study si ayah) yang terletak hampir sejam perjalanan dari rumah. Tiap - tiap hari abe akan ke tempat menuntut ilmu kira2 setengah jam menaiki train,kemudian 15 minit menaiki bas seterusnya berjalan kaki selama 10 minit sehinggalah sampai ke opis.. (biasa sebut kerja je bukan p study.. research.. mengenai biomedical-neurologie, ..supervisor dah tetapkan setiap hari kena ade di opis drp jam 9pg sampai lah ke 5 ptg..kan cam orang kerja tu.. bezanya cuma tak dpt gaji jek..sob..sob....)

sebenarnya tujuan utama ke Homburg pada haritu sebab ade temujanji dengan beberapa pemilik rumah utk tengok rumah.. mama mengangkut haziq & faris menaiki train berseorangan kerana sang ayah telah bertolak awal-awal paginya.. rasa cuak gak sebab pertama kali sorang-sorang ke tempat yang jauh nie..plak tu badan pun masih blum sihat sangat..teray ajelahhh...tawakal.. hampir2 nak tertinggal train tu..he he he... alhamdulillah,selamat sampai ke tempat yang nak dituju..

sementara menunggu sang ayah habis kerja anak2 dilepaskan di taman di luar kawasan opis.. seronoknye diorang lari - lari..sambil memetik bunga comel untuk diberikan kepada mama dier .. hepi rasa..;) ..teringat dulu masa duduk di hospital.. haziq datang bawa bunga2 nie.. terubat skit kesakitan tu...

bunga - bunga cinta...

possing kejap..amacam?..


p/s : ade tak tips menyegarkan badan semasa pregnt nie..?? kalu ade sudilah kongsi.. kadang2 badan x larat sgt rasa... selalu seram sejuk..perut x selesa..loya mcm nak muntah2 tp tak muntah pun.. resah saje...wat keje banyak pun x sihat.. kalu rehat & x wat keje pun x sihat gak.. nak kena wat camne ye.. kawan2 bgilah nasihat yer...ciannn...mama haziq & faris ni..
sob...sob..teringin sihat sejahtera cam dolu2......


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails