Usrah yang lazat, lemak berkrim


.


kerja rumah drp Mbak Ina.. hehe..

[1*] Berapa lama anda dah sertai usrah?

(da 8 tahun agaknye)- dulu kecik2 sekolah kat tpt org rock2 aje.. bukan sekolah agama..

[2*] Bagaimana anda boleh sertai usrah?
rasanya start 2nd year kat utm dulu.. tu pun sebab berjinak2 ngan pmiutm.. kalau tak join agaknye jadik rockers skang nie..hihii.. skang ni saje2 join kwn2 kat sini.. ilmu.. wajib cari..

[3*] Kenapa anda menyertai usrah?
suka2.. kadang2 manusia mudah lupa ..so bile join ni.. jadi 'sedar diri' & insaf sekejap...eheheee.

[4*] Tiga perasaan anda setelah menyertai usrah
1.seronok
2.lebih confident nak bercakap..( kite ni kan pemalu..huahuahua..)
3.sedar diri krn bile lupa ada yg mengigatkan...

[5*] Lima perkara yang anda dapat selama menyertai usrah
1.kawan2..
2.semangat tinggi
3.berpersatuan & lebih pandai menyusun jadual secara tersusun.
4.tahu dunia luar
5.tahu erti hidup & akhirnya kehidupan nanti..

Peraturan Tag: 1. Setiap blogger mesti letakkan peraturan ini di hujung entri 2. Blogger yang ditag perlu menjawab soalan-soalan yang dikemukakan 3. Blogger yang ditag perlu meletakkan jawapan di dalam entri blog masing-masing 4. Jangan lupa untuk tag rakan-rakan blogger yang lain 5. Jangan lupa untuk maklumkan bahawa mereka telah ditag dan perlu membaca blog anda 6. Blogger yang ditag dikehendaki untuk tag lima orang blogger yang lain

Awas! Anda telah di tag!

1. mimi amilia 2. ummuwafi 3. ctnik.. ( balas tag nie..hihihi) 4. ishamizu 5. hana shakirah

sila jawab biler de masa yek..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails