Yey


.


selepas hampir setahun setengah kami 'menumpang' internet di tepi tingkap.. menempuhi cabaran berdepan dengan cabaran penuh emosi dengan internet yang macam biskut ( kejap ade & kejap takder..).. & slownyer connection dier...buleh tahan..(ape nak wat..nak yg Free aje.) akhirnya .selepas menunggu 3 minggu pas register..O2 siap dipasang di rumah nie.. (punyalah lama pk nk pasang sendiri internet) nak jimat punya pasal.. hehehe...


katalah internet tu 20 x 17 bulan = 340 euro

jadik..kami dah jimat sebanyak tu untuk bayaran internet nie...( baloi jugak..buleh jejalan..ehehe).tapi bak kata orang..mayb tumpang menumpang tanpa kebenaran ni kan tak berkat... agaknye..tp kemudahan free sape yang takmoo..hehe..

kalu dulu internet hanya buleh di acces di tepi tingkap.. tapi berbeza dengan pada hari ini..mana-mana dlm umah ni buleh main internet..wireless la katakan...;)

takperla.. bayar skit untuk kemudahan yang lebih sempurna & lebih suci lagi bersih ..ehehhe.. b4 ni leh acces wireless internet org len sebab mayb orang tu bermurah hati nak bg sesape guna internet dia sbb unsecured wireless internet tu... terima kasih banyak-banyak buat tuan punya internet nie..(tak tahulah saper..)

p/s : pas de internet sendiri ni buleh la wat bisnes kut..hehee




LinkWithin

Related Posts with Thumbnails