23rd Week..


.




style faris.. kelakar je bila sampai part L, M, N, O , P.. jadi.. olalaalala.. pulak...ni versi yang dia selalu tengok..



jumaat lepas da check beby utk minggu yang ke 23.. perut pun makin berat.. (kes terlebih makan..) seperti yang di jangkakan.. berat drp 46kg naik lagi 2 kg lebih.. kpd 48.2kg.. amacam.. hebat tak..??? eheh.. sebenarnya risau jugak kalu jd terlebih berat.. nt da x slim cam zaman bujang2. ekekek (perasaaannnn)... skang beby da 5 1/2 bulan.. tekanan darah dan lelain doktor check alhamdulillah ok.. emm.. kali ni doktor ni cam peramah je.. slalu.. kalau cek dlm 2 ke 3 minit abis la.. mcm2 dia tanya..barulah buleh dinamakan user friiendly..hehe ..kalau start awal2 gini kan bagus.. takla trauma sgt nk kena check beby nu...

m.. insya allah..dlm 4 bulan lai je masa nak melahirkan.. rasanya macam pantas je masa berlalu.. time cek ritu sebenarnya excited bila nampak kedua2 tangan beby... tulang kaki beby.. emm.. skang pun kalau beby gerak2 dlm perut rasa semua gerakan dia.. seronoknya rasa..tapi kekadang geli gak.. malam2 nk tido pon tak berapa selesa.. kekiri tak kena.. ke kanan tak kena.. terlentang tak kena gak.. meniarap lagi lah.. adeh2.. macam2!.. kena ajust2..

-Haziq & Faris-

alhamdulilah..setakat ni perkembangan diorang amat memberangsangkan.. makin aktif.. makin byk makan.. & makin manja la pulak..setiap malam nk tido kena peluk mama dulu..pegang tangan mama..adeih..rimas kekdg tokleh lepas.. kdg2 tak selesa ngan perut ni lai..tp ok je.. bergaduh sesama dua org ni biasalah.. budak laki2.. rajin plak mengemas nya.. aku pun jadi tensen sebab tengok diorang ni rajin sgt mengemas.. sampai aku pun tensen nk mengemas.. huhuhu.. kadang2 kesian gak sebab selalu duk terperap je kat rumah.. nak bawa jalan.. mama tak larat la pulak nak panjat tingkat 4 nie.. so.. berlari2 ajelah kat dlm umah ni.. biasanya mengharapkan sabtu je la nak jalan2..papanya ade.. amik angin... g taman.. hari2 lain tu selalu rileks je dlm umah...

-resah hati-

sejak bulan lepas hati rasa tak tenang.. resah aje.. bukan ape.resah sbb nak di tinggal sowang2 kat umah.. abe ade conference kat Canada 7 hari.. emmm lamanyaaa.. nak ikut tak mampu..tiket dier lbh kurang sama cam nak balik mesia..kali ngan 3..adehhh!!!! punah la harapan.. memula tu mmg sedey je..( skang pun sama..) menangis.. taula aku ni kan sensitif orgnya..skit2 nk nangis.. hal2 kecik pun leh nangis.. dah tu.. manja sgt.. sape suh ..kan dah tokleh nk kena tinggal... tapi entahlah.. lagi seminggu nk p .. kejap je kot.. da biasa bersama selalu ngan cik abe.. sibuk membayangkan camne hidup ni bile che abe takde di sini..7 hari 6 malam.. sedih3.. dah la kawan ramai kat sini..karang kalau tiba2 sakit camne..anak3 & teman blog ajelah peneman duka lara... kalau kampung kat seblah ..siang2 lagi aku da cabut lari balik kg.. leh makan durian ke.. rambutan ke.. manggis ke.. mangga ke.. tapi.. sini... mana la nk lari... huwaaaa... sedey gilerrrr!!!!



2 Responses to “23rd Week..”

  1. alahai..nak kena tinggal.jgn nangis2..buruk muka u tu.hehehe i kan ada..boleh ym ym nanti..:D

  2. mm.. u x penah tgok i nangis me.. i nangis muka i cute...ekekeke

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails