Beg Doraemon aka Handbeg - tag


.


sebenarnya da lama tag ni.. rasa mcm da buat..(macam siaran ulangan pulak dah..hehe) tapi untuk tidak menguciwekan hati kawan2 aku kat sni aku watla jugak tag ni.. musim pun da bertukar..tapi beg tu sama je.. ( setia pd yang satu..hehehe..) ni untuk sohabatku ctkusut ngan zueyie

- biasenya ade cik tam, cik pon, cik pess dlm beg ni..

handbeg aku ni biase je..tak npk ciri keperempuanan.. yelah cik abe sibuk2 soh beli handbeg ala2 giitu..tp aku nye yg x minat.. .. reeemas laah..kununnyaa nak jimat duit..ekonomi kan meleset..so, brg tak penting sangat takyah lah beli.. hehehe.. masa bujang2 pun sbenarnya x suka pegang hanbeg..sampai la ke hari ni.. purse pun jrg bawak.. kalau zue biasa jln bwk diri jek. leni aku pun slalu jalan bwk diri plus ngan bawa beby kt dlm perut ni.. tupun da mcm mak ngn ayah pingwen..huahuahua..

cume kalau jln jauh2 je bawa.. tu pun sangkut je kat stroller atau sngkut kat tgn sang suami..heheee... entam je la... muahahaha..

p/s : ramai kot yg spesis cam aku nie..lega rasa da buat tag nie..klu x teringat saje cam ade hutang..heehee


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails