Parcel from Mesia..


.

tarrra..!!!

minggu lepas my mom and sis ade anta brg2 drp mesia.. hantar ari rabu.. sampainya hari isnin.. guna pos laju.. memang laju betul..( tak sampai seminggu pun).. dlm tu adalah bermacam jenis kue -kue raye.. sambal tempe mak, keropok & bahan2 makanan lain yg sgt susah di cari & takde dijual kat sini.. juga barang2 persiapan utk bersalin kat sini nt.. insya allah ( ade minyak beby,kain batik.. ummuwafi da beli kain batik ke utk bersalin nt?? ..kite ader da... ehehe ) .. ade skit baju2 t'shirt drp kak ipar utk haziq & faris.. hepi sgt2.. :))

terubatlah sedikit kerinduan pd mak & adik beradik serta kampung halaman yg sangat di rindui.. terharu rasanya.. ikutkan hati teringin la sgt nak balik kg..tapi apakan daya.. tak mampu lah.. seronoknya kalau dpt beraya bersama mak ayah & sanak saudara kat kg .. sayunya..

haziq & faris plg excited sbb dpt baju spiderman baru.. & baju2 len.. tiap hari nak di pakainya..bile org nk ambil gamba diorg pun excited la sgt nk masuk dlm gamba.. hohoho.. :))

p/s : thanx buat mak ayah,adik & kak ipan krn sudi memberikan hadiah buat kami di sini.. sayang kalian semua..muaaahhh!!!!

3 Responses to “Parcel from Mesia..”

  1. ada mee segera PAMA..my peveret.nak sket..hihiih

  2. Zuri@ni says:

    Waaaa....ada spiderman la kat umah iu...takutnyaaa!!! ehehehe...

  3. mimi.. u nk pama eh.. mehla cni.. tp kn cpt..i de 2 bungkus je..satu da telan.. tggl satu lagi..

    klu lambat nt keempunan..

    tp u kan nk balik mesia.. nt leh mkn byk2..bungkuskan skit utk i yek.. :PP
    -----------------------------------

    zuri@ni,

    ade byk lagi kat atas syiling umah tu.. jgn terkujat..hehehe..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails