Amrullah


.



p/s : alhamdulillah.. keadaan di gaza sudah tenang kembali sjk zionist xde kat situ.. tp kesannya sgtlah dasat.. & cerita2 sedey drp mangsa kekejaman yahudi sudah lama kedengaran.. walaupun hepi peperangan da berhenti tapi sayunya saat melihat gambar2 kanak2,kaum wanita dan para pejuang yang gugur syahid.. semoga allah membalas kematian mereka dgn syurga yg kekal abadi.. macam movie plak bile tgok gamba2 perang tu!!!.. 

tp ini bukan movie atau cerita lakonan kat tv tapi inilah realiti meyaksikan umat islam yang semakin lemah dan ditindas.. disamping para pemimpin negara islam yang terus bertelagah dan tidak bersatu.. ada kuasa.. ada harta.. tapi tak disalurkan di tempat yang sepatutnya, hanya mementingkan kepentingan masing2..  islam ada hanya pada nama..
 ajaran yang tulus suci semakin di lupakan...  aduh.. !!!

Ya Allah.. bilakah umat islam seluruh islam ini akan bersatu..  
apa langkah seterusnya yang boleh di lakukan utk membantu saudara seagama kita di sana ya..? terus mendoakan... & teruskan memboikot brg2 yahudi dan sekutu2nya..  BOIKOT!!! jgn tak boikot..!!


2 Responses to “Amrullah”

  1. iu, berita tkini, gencatan senjata kt gaza tu tgl jnj aje. hakikatnye israel start serng lg, pm dia dgn angkuhnye menyatakn bhw mrk tdk tagak2 menyerang palestin tnp mengira esberapa byk kutukan dr sume pihak/sedunia. tensen kn..kesian tgk bdk2 pompuan dukung bby, tah2 mak derg dh tade..tok bley nk bygkn la..kn. mmg sedih. insya Allah sama2 mboikot brg2 derg.

  2. yeker.. emm.. mmg dasar penipu..ape2 yg dorang ckp tak boleh pakai.. takleh percaya.. janji suka mungkiri.. dorg ni mmg golongan yang di keji.. wpun sejauh mana kejayaan mrk pun mrk takkan puas.. tetap mau yg lebih dan lebih.. lebih lebih lagi.. israel laknaktullahhh!!!.. gerammmmmmmmmmmnyaaaa!!!!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails