Hepi Besday Faris :)


.



alhamdulillah.. tak sangka cepatnya masa berlalu..
arini Muhd faris Saufi dah 3 tahun.. yayy!!

- faris (big pict), haziq & izzah-

semoga anak mama ni membesar sihat gembira & menjadi anak yang soleh..
mungkin nanti nak buat kek utk faris.. sbb dier ni mmg suka makan kek..
roti dan seumpamanya.. teringat dulu..lepas beberapa hari lahir cukur rambut..sampai setahun rambut tak tumbuh2.. botakkk aje... tengok kelaka jer..cian kepala sejuk duk tpt sejuk xde rambut..pas setahun bru rambut nk lebat sket... hihihi..
meh tengok wajah2 anak kesayangan mama ngan papa ni sehingga usia mencapai 3..


leni faris sgtlah aktif.. ikut si abg dia lah.. duk melompat2.. berlari2.. bile jalan kat luar lg lah.. sokmo nak jalan sendiri.. kdg2 time lari2 slalu kedebup.. jatuh.. takde angin takde ribut pun.. jalan pun rata jer.. tergeliat kot.. tapi takpe.. anak mama nie kuat & macho..!! ( kuat menangis gak tuh..huhuhu)

- faris drp beby sampai umur 3 -

p/s : izzah lebih mirip ngan payish lah..hehe..
hurm..kali nie macam takde adiah.. mama ngan papa ngah kering kontang..hehee..
apepun mama sayaaaang faris!!!!

8 Responses to “Hepi Besday Faris :)”

  1. Yeayy happy birthday faris..sweet3!! smg faris mjd anak kebanggaan mama n papa 4ever..dan berjaya di dunia dan di akhirat..amin!

    Mmg izzah mirip more to faris kn? tgk gambo mase derg baby tu cam sama, ssh nk differentiate kn!:D

    P/S: cam xcaya je iu dh ada 3 org ank kiut2..cant imagine how if myself...hi hi hi..

  2. Mummy HS says:

    happy birthday utk faris..
    cepat je anak2 kita ni membesar kan. pejam celik je, dari baby dah jalan, dah berlari dan macam2..
    kejap sgt jumpa faris, haziq dan izzah hari tu. izzah pun x sempat dukung sbb tak berani hidung mcm selsema sikit bila sejuk2..
    moga menjadi anak yg soleh, menjadi kebanggaan mama dan papa. menjadi anak yg sihat dan kuat.
    kiss kan utk faris ek.. heehe

  3. CikMin says:

    hepi besday buat faris..moga jadi anak yg mendengar kata ibu dan bapa..

  4. salam..
    semoga menjadi anak yg soleh...yg dpt mempertahankan agama dan keimanan dlm dunia yg penuh dgn kemusnahan sekarang nie..wah..dahsyatnya greeting dan doa acik diba nie.

    muka anak2 ayu mmg semuanya sama...heheh

    nanti izzah ngan nuha sambut besdy sama nak?
    kat kempas or jb...heheh

  5. fhk says:

    liebe faris,

    herzlichen Glueckwunsch zum Geburtstag!!


    ~acik dill

  6. iu => izu

    thanx izu atas doanya.. hehe.. insya allah x lm lagi izu akan merasai kemeriahan anak ramai2 ni.. wpun bertambah tgjwb tp seronok taw... semoga semuanya selamat2 nanti.. x sabar nk tgok ur new beby nt.. msti cute cam akak dier.. heheh ..:)

    ----------------------------------

    iu => mummy hasya

    tq.. :) a ah! kejap je rase kan masa berlalu skang ni.. x sangka bile ari2 da berlepas tu.. kejap jeee....

    takpe.. next time leh jupe lg.. bile de rezeki.. insya allah... :)

    ----------------------------------

    iu => cikmin

    aminnnnn... :)

    -----------------------------------

    iu => ummuwafi

    tq kak.. ha aahhh besh gak idea tu.. lg meriah kan bile de ramai2 org.. mesti sonot nanti.....

    tahun depan ke.. tahun satu lagi yekk.. emmm... mcm lama lagi.. hehehe


    --------------------------------

    iu => acik dill..

    tq acik dill..
    lamanye x npk kan..
    maklum la duk jauh2 ni..
    insya allah.. jupe la bile de rezeki..

    klu acik dill wat makan2 jgn lupe ajak payish.. aziq.. ngan ijah tauuu.. heheee

  7. cop2..cop...nak tumpang gak sambut besday hamdan sekali...hehhhe... e'eh.. dah besar si faris yer...dah 3 tahun ye... moga membesar jadi anak soleh, penyejuk hati mama ngan papanya... :

  8. Hepi bufday adk faris!
    heheh.
    ;)

    Moge ceria sllu brsama
    mama nye y comel!
    hikhik!
    ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails