Izzah lagi..


.

agaknye mesti orang da buhsan ek cite pasal izzah ni.. ape leh wat tiap ari memandang si kecil ni..so bolehlah lihat perkembangan dia sepanjang hari.. bersyukur rasanya dapat bersama anak3 ni sepanjang masa.. walaupun macam tak cukup tangan..penat,letih dan tensen kekadang tu..dah jadi perkara biasa.. 3 in 1.. yelah beza ngan anak sorang..da ramai tanggungjawab pun bertambah..insya allah rezeki pun bertambah..duduk pulak diperantauan.. semuanya kena bergantung pada diri sendiri & teman lelaki sejati.. lain orang lain la pula cabaran yang dihadapi.. apa pun sebenarnya kita perlu hadapi dengan positif.. insya allah semuanya akan ok walaupun tak ok.. langit bukan selalunya cerah dan bukan selalunya mendung kan.. redha dengan takdir yang diterima ..eceh!..
macam bermadah lah pulak..hihihi... ;p~
hurmmm..... 
( camne ek agaknye yang duk sorang2 tu diperantauan ni..mesti lagi sunyi kan.!!!.)

asyik tengok izzah senyum jer.. meh tengok dia nangis plak.. 
mama izzah kijam la kali ni.. muahahaha..


p/s : izzah eksyen nangis je tu..bukan betul2..tader air mate punnn..;p

5 Responses to “Izzah lagi..”

  1. heheheh 2-2 comel, senyum n nangis! apalak bosan, kte ske baca psl izzah..kte pon sama, salu wat citer psl zahin...dh ank kte..hehe..sape lg nk citer klu bkn mak dia seniri, ye tak??:D

  2. piyah tk pernah membosankan...especially bila tgk dia ketawa....manisnya...non nuha pun tk blh lawan....

    piyah mcm lbh bsr jer dpd non nuha....

  3. Mummy HS says:

    apenya.. masa ni la nak tulis perkembangan anak2.. yg awal2 dulu tak de peluang sgt nak tulis.. nnt dah lupa.. rugi la kan.. bulat tu izzah ye.. manis je senyum

  4. izu.. thanx .. hehehe.. a ah ye.. ye tak yek gak.. lenkali leh tulis lagi byk2.. hee ;) tq!!

    --------------------

    ala kak.. nanti non nuha da besar lagi la lawa dier tu.. sure takleh lawan.. putih melepak lagi nuuuu.. lebih kurang je kot besar dier...sama ngan non... gamba tu amik dekat2 jd mayb nampak besarrr..

    --------------------
    a ah .. bagus gak ye nt bile da tua leh tengok2 balik.. harap blogspot ni kekal sampai bile2.. tak bangkrap..klu tak..sure database takde da.. pasni nak rajin lagi menulis arrr...heh!!

    izzah tak bulat sgt rsanye.. banding ngan abg2 dier dulu time keciik2.. lagi bulat2... sbb kuat sgt menyusu.. mayb kali ni sbb girl.. tak kuat sgt.. tp insya allah akan dijadikan bulattt..!! ;p

    -----------------------

    tq auntie sarah! ;p

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails