Cuci Poket


.


Lokasi Kejadian : 
Zweibrucken Outlet Designer (ZOD,  Zweibruecken)

owh.. daripada stad homburg kena naik bas R7, direct bus mengambil masa dalam 40-45 minit..

outlet ni luas.. so sesape yang nak p kena kuat stamina ..kalau tak semputtt nanti..
antara kedai-kedai glamer yang terdapat dlm outlet ni ie ESPRIT, ADIDAS. FOSSIL. NIKE. PUMA, Kanggaros, SWATCH, branded jeans, seluar sleck entah apa2 lagi ntah.. barangan dapur cam TEFAL ada gak.. ada lagi & tak ingat la sangat nama dia.. banyak gak la diskaun % dier..

- bersama hasil mencuci poket - 

sekiranya anda gemarkan barang-barang branded tapi murah.. sila la ke outlet ni.. memang bestlah.. tapi kan.. yg paling sangat ter murah tu kat kedai esprit.. bayangkan.. kalau kat kedai harga 60 ++/ 40++ boleh dpt dlm 5 euro or 10 euro.. ha.. sape yang taknak ..( perhatian : sila jangan convert kpd rm yer.. :D)

- ada gak tpt main kanak-kanak & tpt tunggu bas-

p/s : 
sila bawa wang secukupnye bila ke sini,sure rambang mata.. 
tapi jangan risau.. kad kredit diterima..hohoho
pastikan bekalan makanan pun di bawa bersama sebab harga makanan kat sini leh tahan la jugak.. ;D

5 Responses to “Cuci Poket”

  1. Tie says:

    Ooo....best betul bila dapat shopping...barang harga murah, bertambahlah meriah, ya...hi hi...

  2. hnyhar says:

    poket dah cuci bersih ke..isk3..kotor pulak poket dia ye..nak kena cuci kat situ rupenye..

  3. iu @ wid says:

    kak tie,

    hihihi..
    meriah tu memang meriah.. tp kalau tak bringat tak jadi meriahnye...hehe

    kak hani,

    tula tempat paling besh nk mencuci poket..melilau mate...huhuhu

  4. ayu, nape tak cucikan untuk 2 set sekaligus...hantar 1 set ke ireland! :).

  5. iu @ wid says:

    tu bukan utk 2 set je tu... nak masuk 5 sett..cover2.. huahuahua..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails