Fruit Jelly


.


yummy..
amacam.. lawa tak..?


usah terpedaya ..
sebenarnya tak jadi ni..
rasa pahit sbb guna jus drp oren sepenuhnya kot..
mungkin oren tu da masak sangat..
jadi rasa dier ada kelat2 gitu..

kena bajet agar-agar yg dimasukkan supaya x keras sgt..
air & bahan-bahan pun kena ajust2 jugak..
kalau main tibai je..mokcik tong la yang makan..huahuahua...

p/s : fruit jelly yang jadi..?? meh tengok sini..


3 Responses to “Fruit Jelly”

  1. Mula2 tpedaya jge..ahahaa..tp xpe, leh cbe lg..mama iu kn rajin!;)

    nway, i like the shape...;)

  2. iu, i suspect buat oren tu u tak buang habis yang putih2 serat dia kat luar tu.tu yg jadi pahit bila u blend sekali...

  3. iu @ wid says:

    yer.. mesti cuba lagi izu.. ,hati tak tenteram kalau tak jadi.. rse nk try gak nt..cuma kdg2 smgat tgh takdok.. campur vitamin m yang byk.. huwarghhh!!

    ------

    mi..
    i ase kan..masa i duk khusyuk mencungkil buah oren tu takde ar rasa serat2 tu termasuk sama..

    i siap rase lagi.. manis..cuma mayb da bercampur benda lain.. agar2 kot terlebiyy?? jd rasa dier x mengancam.. erm...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails