Izzah @ 4 months today!


.

alhamdulillah, arini my bb da masuk 4 bulan.. setakat ni izzah takde masalah & tak banyak kerenah/ meragam.. takdelah susah nak menjaganye..yippi..!! ;) cume susah jugak la nk menjaga ramai kekanak ni satu-satu masa tu.. biasalah kadang-kadang tu penin.. hidup ni kan penuh cobaannn.. ;) tq wat pakwe terchintunn sbb banyak bantu dalam menyetelkan perkara-perkara berbangkit dalam & luar rumah..

berat bb minggu lepas 5.3kg..rasenye makin mengecil plak bb izzah ni.. diet gak kot cam omak dier.. ngeh3, tak pun sebab selalu jalan jauh-jauh.. taklah selalu jalan.. tapi sebab sume jauh-jauh..jadi jalan jauh-jauh lah.. hehe.. sume tempat nak g jalan kaki.. yele tak mampu nk beli keter.. yg ade tu pun beskal buruk   yang kurang cantik ..available for one only..huhuhu.. takpelah.. nanti balik mesia leh balas dendam.. nak beli ferrari or porsche ker.. yang boleh bukak bumbung atas nuu.. tapi yang menan punyalah..;p

p/s : sejak akhir-akhir nie tuan umah ni asik berangan-angan jer..sile abaikan ok.. 

9 Responses to “Izzah @ 4 months today!”

  1. aisyah says:

    Comey tengok izzah ngan 2 org 'bodyguard' tu...heheee...
    5.3kg pun, pipi baby penuh...:)

  2. Eeeii geram tgk izzah, comey la..;)

    sume gamba dia comey,

    yg tdo ngan abg dia haziq tu so sweet..

    tp gambo bertiga tuh plg izu sukaaa...

    so very lova0lova...

    hehehe//

    dh 3 permata hati awk ek! best2!:D

    nway happy 4 month izzah!

    besar dh izzah ..

    skjp je kn dh 4bln!

    uhuu..

  3. iu @ wid says:

    a ah aisyah.. tu bodyguard yg setia tu.. sangat penyayang.. tak bg kalau org lain nak amik..hehe.. ;)

    --------------

    izu..tula.. sweet bile tgk anak2 ni.. klu tensen2 pun then bile tgok si kecik sengih2 kt kitee kite pun jd tersenyum..

    terubat la hati yg kesedeyan ituww..;D

    owhh anak.. dikaula pengubat hati ibunda & ayahanda..hihihi

  4. Tie says:

    Salam.....

    Wah...duduk kat german rupanya...

    Masa anak2 kecik gini memanglah susah sikit... tak pe...kejap lagi mereka tu besar laa....

  5. iu @ wid says:

    salam kak tie.. insya allah.. akan ku gagahi diri ini selalu.. hihihi..

    semoga anak-anak ini sume menjadi anak yg soleh/hah.. muslim sejati.. ;) doakan ye kak tie

  6. hnyhar says:

    iu,

    berangan2 si tuan rumah pon ada jgk kerojenye..masak mcm2..

  7. iu @ wid says:

    kalau tak masak dan tak melayan anak2 takdelah kijenyeee... hehe.. besh sebenarnye masak ni rupenye.. bru tau..he

  8. izzah makin ayu, cam mama dia la...ahaks! ;).

  9. iu @ wid says:

    uishhh ..kak kin nie... suke menyakaaaatt ye... ! ;p

    mama izzah lagi cumeyy la..kehkehkeh.. ;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails