Muffin


.


alooss sumer..
takdok citer besh la nk kongsi sama..
so kiterr letak gamba mamam je lah..
karang tak update plak de org yang windu.. ( perasan saje..)hihihi
sebenarnye taknak bg bersawang je rumah ni..huhuhu

ha..jangan gelak..
tau la x lawa..
sebenarnye nk wat lawa2.. tp bahan nye tak cukup ar.. (alasan..haha..)
bolela wat makan utk family jer..
nak bg orang segan..ngeh3..

nanti bile balik mesia.. nk masuk clas wat cupcakeslah..
pastu nt mesti jd terrer wat cupcakes..
kendian leh la wat cafe cupcakes..
kawan-kawan..jemput datang ke kedai kami ye..
( berangannn lagi...kwang...kwang..kwang...)

p/s : resipi muffin..tgok cni.. alohh.. ana lupala resipi mana satu.. check la ye kalau rajin...kalau tak rajin.. abaikan je...muahahaha.. atas tu curah ngan cekelat putih je..
eh pe beza muffin ngan cupcakes ye..?

4 Responses to “Muffin”

  1. Erm..muffin tade ltk choc cream mcm ats cupcake tu ,kot..hehe pndi2 je mok cik ni..ntah mak cik pon tatau sbnrnya..bkn sama je ke..? wehehehe...

    Ala jnj sedap di makan, ropa xpntg sgt..klu kanak2 ye la..nway, rajinya mama iu ni;)

  2. iu @ wid says:

    agknye... hihhi..
    mcm same je..

    tq izu ;)

  3. CikMin says:

    salam mama iu...haaa..bukak cafe cupcakes tu ye..nnt cikmin jadi pelanggan setia buleh....

  4. iu @ wid says:

    cikmin... insya allah.. tapi bilenye tu x tau lagi ah.. sure eh cikmin jd pelanggan tetap kiter nt.. hihihi ;P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails