Nasi Goreng Rasa Sayang


.


sebenarnya ni adalah dinner kami semalam..
apsal eh nama dia gitu sekali..

resipi orang yang nak kehabisan barang dapur..
ada udang sket,sotong sekeping..fishball sket,ayam sket..
pehtu main masuk sume bahan..letak belacan sket..

sos pun ade gak..sos tiram sket..sos ayam sket..kicap pon masuk jugak..
ada sebiji lada benggala.. pun dicampaknye masuk 
sekali.. potong kecik2 lah.. ;p

hasil dier jadilah cam gambar tu.. alhamdulillah besh.. 
kalau tak besh pun kena cakap besh gak nanti chef tu majuk plak ..
dah taknak masak la plak.. haa.. sape yang rugi..  
saye & anak-anak saye juga yang rugi.. hee.. ;D ..

p/s : mekasih sebab sudi watkan dinner ni & cik abe gak la yg bg nama nasi goreng ni..
lenkali sila buat lagi yer..ngeh3..;p


6 Responses to “Nasi Goreng Rasa Sayang”

  1. hnyhar says:

    wow..sedapnye nmpk..lagi sedap kalo gewe yg masak..haahaha.bagus2..sekali sekala chef besar kena masuk dapo gak kan..asah skill..chef2 terkemuka kan ke kaum adamz.angkat sket..

    [tetiba teringat kat gewe sy nuuuun di sana..]

  2. hmm..lama da tak makan nasi goreng... esok2 nak wat nasi goreng gak la...

  3. umi nuha says:

    ayu...long time no see..ehehe
    kalu jln2 penang singgah la umah yer

  4. iu @ wid says:

    kak hani, hehehehe.. biase kalau kat kelate org lelaki mmg terrer masak kan.. sampai ke selatan tanahair pun sgup cafe2 kt uni import gewe drp kelate.. mmg tip top la.. tingat sampai skan..

    bukannye takleh msk gewe ni.. cume dier bg peluang je kat kaum hawa ni masak.. klu x, sure wife dier xnak masak sbb gewe dier masak lagi sodap..hohoho.. ;p

  5. iu @ wid says:

    kak kin.. try2.. jgn tak try.. suh gewe kak kin la masak.. sure beshh.hihihi ;p

  6. iu @ wid says:

    salam ummi nuha.. long tme no see.. watper eh skan.. aduih.. da termiss contact lah skan.. hopefully sume sehat2 ye.. nuha mesti makin cantik menawan skan ni.. hihihi

    tq tinggalkan pesan kt cni ..klu idak x tau mana nk cri..hee tq!;D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails