Nasi Pattaya


.

gue lupe la cedok ini resipi drp mana..
insya allah, nt gue update kalu rajin..
bb gue itu suda memanggil-manggil..
tak sodap hati nak duk depan kom ni lelama..
tapi sodap ni nasi pattaya cam kat kodai..
jangan jeles..;p

p/s : tq kpd si dia yang sabar menanti.. begitu memahami ..
sayang kamu.. ihiks.. da 2o minit da.. hehee..

7 Responses to “Nasi Pattaya”

  1. Zuri@ni says:

    Kiter kan, kalu buat nasi pattaya, bab nasi tu kiter goreng tapi bab nak bungkus ngan telur tu, kiter suh husband kiter buat sebab tak reti, keh keh keh

  2. iu @ wid says:

    aa ah.. mencabar gak masa nk bungkus tu.. peluh2 denn.. klu tgok kt kodai dia telangkupkan pinggan atas kuali tu & pusing terbalik atas kuali.. eh.. btl ke ayat aku ni..hihi

    camni..
    goreng telur tu..
    kendian masukkan nasi dgn kadar yg sesuai.. tutup2 pakai telur tu td..
    kendian angkat kuali tu..telangkupkan atas pinggan
    AWAS! panas..!!
    hihi

  3. salam singgah...
    sedap nampak nasi pattaya nih...

  4. Zuri@ni says:

    Mak aiii...mencabarnya nak bungkus telur :D payah-payah, letak je telur atas nasi tu aci tak? keh keh keh

  5. iu @ wid says:

    tq aisyah singgah.. ;) jemput jamu mata.. hehehe.. ;)

    -----------

    zue.. kaalu letak gitu bukan nasi goreng pattaya.. tu namanya nasi goreng telur mate..hihihi ;p sesekali je wat..x de lah ssh sgt..

  6. den pon xpnh bjayo buat nasi pattaya punyer telur ni..hihii..

  7. iu @ wid says:

    heheheh.. kena praktis slalu kot.. kite pun x pandai sgt..tp boleh cuba lagi.. ;)

    good luck utk kite berdua.. hehehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails