Nutella Crepes


.

Bahasa omputeh kita panggil crepes.. bahasa jerman pun kita panggil crepes..
tapi kalau bahasa jawa kita panggil lempeng..
kali ni mama leh tersenyum lebar.. sebab dah ada pembuat crepes kehormat* yang memang sangat pakar dalam membuat lempeng aka crepes ni..
request saje.. sure dapatttt.. seronok kannn...??

Tapiiii...
available hanya hari ahad je..
hari lain tak tentu dapat..
maklumla.. hari ahad kan hari rehat sedunia.. hehehe...
ni kalau sekali masak ni biasanya mama makan paling sket 5 bijik.. dasat kannn..haha..
untung papa dapat isteri yang kuat makan.. (',)
tapi kalau beli kat kedai dia lipat ala2 cam kat bawah ni.. sekeping dlm 2-3 euro..
kali rm dah berapa maaaa.... X 5 la.. 
uiksss... mahal... baik wat sendiri.. lagi byk boleh sumbat dalam peruttt.. hohohoho..

haa... sape nak rasa.. datanglah ke cafe kami nanti.. ahaks.. ;p

p/s : cik tin ni mesti windu ngan benda ni.. hehe ... resipi ? tengok sini.. 

erm..sukala time pakar kehormat nie wat crepes.. ada gaya tokey kedai gituuu.. ngeh3..

* pembuat crepes kehormat  = ayah haziq,faris & izzah ;p


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails