6 months....


.


izzah safiyyah...


- hepi face.. -


- suka masuk barang dalam mulut... -

arini izzah dah 6 bulan 4 hari..
berat tak tahu la.. npk cam slim cam mak dier..(kuikuikui..perasan..)
suka masukkan brg dalam mulut.. suka tarik rambut omak dia...
pandai meniarap dah.. siap leh pusing lagi.. pehtu..da gerak ke belakang n sket kedepan...
dah tegak badan.. macam ada gaya nak merangkak.. da stat makan nestum 2x shari.. lama x g inject..hihi..
suka berborak2... nyaring sekali suaranya.. takleh kena tinggal.. nanti adalah yg memanggil3...huhu


- abg faris ngan bunga raya..  ade aweks yang cair tak tengok senyuman faris..hehehe..-

faris .. 3 tahun 5 bulan...
mengikut aje abgnya buat ape2.. 

- macho boy...  -

haziq.. 5 tahun 4 bulan...
semakin bijak.. pandai dan sangat sayang & menjaga adik2nya.. mudah mesra.. bercerita.. suka berkawan.. berani..

 tapi kebelakangan ni mama iu tak banyak masa nak mengajar kekanak ni.. sibuk sket.. insya allah.. start bulan depan maybe da releks2 sket.. boleh la stat balik homeskol.. lama betul da tertangguh ni.. cian kekanak ni.. buhsan aje selalu..


- bile mintak perhatian..geram dier.. -

<--------------------------------->

:: Doa ::

 Ya Allah, panjangkanlah umur anak kami ini, terangilah hatinya, teguhkanlah imannya, bagusilah amal perbuatannya, lapangkan rezkinya, dekatkanlah menuju kebaikan, jauhkanlah dari keburukan.

Ya Allah, kabulkanlah doa kami ini, agar anak kami menjadi anak yang soleh dan soleha, yang senantiasa taat kepadaMu dan berbakti kepada kedua orang tuanya”

Amin ya rabbal ‘Alamin


p/s : terima kasih buat lanteraara atas tulisan doa ni.. ;D


9 Responses to “6 months....”

  1. zueyie says:

    molek benar doa tue..aminn...semoga Allah melindungi anak2 dan keturunan kta seterusnya....

  2. mama ayu sebuk buat per???

  3. aaaammmmiiiinnnnnnnn...
    kita kongsi doa tu reramai...

  4. ayu...dah besar dah anak2 ayu...cepat masa berlalukan..


    Amin..ya Allah...amin....

  5. iu @ wid says:

    zue,

    ya zue.. amin...

    mimi,

    sibuk ni.. u tak tau takpe.. yg penting i bz ni..hihihi..

    arazma,

    sama2 share...saling mengingatkan semua..

    ct,

    a a... cepat sgt rasa. tak terasa sgt anak membsar depan mata...masya allah....

  6. uuuu~
    comel la izzah safiyyah!
    tembam!
    geram rasenye..
    haha.
    amboi haziq+faris da macho ye skg,
    nie y nk ngorat nie.
    haha.
    ;)

  7. uuuu~
    comel la izzah safiyyah!
    tembam!
    geram rasenye..
    haha.
    amboi haziq+faris da macho ye skg,
    nie y nk ngorat nie.
    haha.
    ;)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails