Nasi Lemak lagi ler..


.

erm.. ntah da berapa kali wat benda ni..
resipi kodek sini. sama je cuma tukar sotong jadi udang..



leni tetiba mood merudum..rindu ngan mak ayah dan sanak sedara kat kampung ler pulak...sunyile pulak kat umah ni skang xde teman nak bergossip..hihihi....kawan lak jauh.. tetamu leni takde.. g jejalan kat negara len.. esok baru balik.. nak join x cukup pitis plak..ni pun ase cam nak kena puase sebulan dah ni..he he he..

tetiba cam rasa susahnye  nak menjadi surirumah yg berjaya.. nak mengurus anak yang tiga ni pun rasa macam tak terurus.. totally exhausted kdg2..kesian mereka & papa mereka.. orang kata bukan susah pun kan nak menjaga rumah & anak2 rumah ni..duduk rumah je, bukan watpe pun.. seronok 24h bersama anak2.. kerja pun 24h gaklah kan.. mlm2 bersengkang mata utk anak2..  cam x cukup tido.. tapi siang2 boleh gak qada tido..;D

 cam tak cukup je masa yang ada.. tu blum masuk lagi part nak mendidik anak2 lagi.. erm risau pulak ngn anak3..jangan jadi kekanak terbiar dah la yer..hohoho.. ish.. mcm byk mengeluh pulak.. nanti allah tarik balik nikmat yg diberi ni.. nauzubillah.... ni knp yer.. niat yg x betul ker atau pengurusan masa tak terurus ke.. ke sebab...ermmm... entahlah.. camne ye.. ada tips x...

2 Responses to “Nasi Lemak lagi ler..”

  1. pa perpun iu, wlau kerjer ke atau suriumah ke.. tanggungjawab tetap tgungjawab kan.. sy act.. bangga dgn suri umah ni tau.. km yg bekerja skurgnyer ader 1 jam rehat tghr tanpa ader anak suami.. rehat la puas2 tp suri umah.. dr buka mata smpai tido tetap bekerja.. itu la istimewa nyer suriumah ni.. sy amat hormati sesiapa yg jd suri umah sepenuh masa ni.. sbb mereka amat kuat.. amat tabah.. setakat yg sy bc blog iu , iu memng seorg yg kuat ... ..ok kuat semgat yer... anak2 pasti bangga dgn ibu mereka ini

  2. iu @ wid says:

    susah nk mjadi seorang yg kuat tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails