Aktiviti anak3..


.



seminggu dua belajar naik basikal yg takde pengayuh tu..dan minggu lepas haziq da pandai naik basikal sendiri dgn pengayuh.. bagus ye basikal x berpengayuh tu sebab kekanak ni cepat belajar imbangi badan.. apelagi si haziq.. bile da tau naik basikal sendiri ni.. asal nk keluar je msti nak naik basikal.. ei.. kesian mak ayah dier kena tinggal kat belakang.. walaupun mcm dah lanjut usia bru pandai naik basikal ni banding ngan anak2 orang lain xperla.. :D



faris plak.. makin cool dgn skooter abg dier tu.. barang turun temurun abg dier punyer.. beli kt carbot 2 euro je.. basikal kecik tu pun 2 euro gak.. 2nd hand.. tp masih elok dan ok.. yelah.. kalau beli basikal kecik baru harga dlm lebiyy la 50 euro sebuah.. mmg mahal giless!! erm.. faris leni da pandai berjalan x berpempes.. pandai berpo po sendiri.. alhamdulillah.. senang kije mak ayah dier..hehehe..


izzah lak da 7 bulan 23 hb lepas.. laju da mengesot dan mengangkat badan..tp x merangkak lai.. masya allah.. cepatnye perkembangan lepas pandai meniarap .. masih becok lagi.. da pandai duduk.. subhannallah.. :D



Lokasi Kejadian racing basikal.. : Homburg stad..

7 Responses to “Aktiviti anak3..”

  1. izzah nampak susut sket..

  2. iu @ wid says:

    mmg... abg2 dier dulu montel banget time gini2..

  3. Cute miut betol lah si izzah nie.. nak cobit2 jer rasanya... kite tak sabor nak tunggu baby kuar nie... huhuh..2 bulan jer lagi :D

  4. comey gambo last tu...izzah tido ke main main mata...ha ha ha ... iman pun suka main-main mata... ha ha ha

  5. iu @ wid says:

    ijan.. x lama lagi tu.. wah besnyee... nt bsalin kt sana ke kg halaman tu..??

    raye la kan.?

    ecah,

    hehehe..ye kot.. wat2 tido..
    perangai baru dier..

  6. beskal tu nampak kecik je banding ngan tubuh haziq....hehehhh... ok la tu, haziq dah pandai kayuh beskal. Fawwaz ni tak pandai2 lg! tingin sgt dia, tp beskal sini mahal sgt la! carboot plak takde!

  7. iu @ wid says:

    mmg kecik, beskal tu .. leni da dpt pancing yg bru.. 5 euro kt carbot..ehehhe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails