Gulai Kawah


.


- ayam gulai kawah -

1st time wat & makan gulai kawah ni..
camne nk sebut dier eh.. ayam gulai kawah ke atau gulai kawah ayam.. ? he he he..masakan org kelate eh..?? ni pun gune resipi ekspress.. aci takk?? ngeh3x..sebenarnya jiran seblah aka kak ct yg bg pes ni.. da lama dulu..
tapi baru nak try wat sebab dier duk nyorok nun dlm laci tu..
patut lama x nampok..huhuhu.. tapi beshla gulai ni.. senang nk wat..
tumis pes tu then masukkan ayam/ daging ngan asam keping dlm tu & tambah santan..yumm..!!

p/s : mehla ke kedai kak ct.. http://www.kedaiperantau.net/
" truly malaysian taste"..singgah jgn tak singgah.. :D

6 Responses to “Gulai Kawah”

  1. dillhanim says:

    oh, aritu lupa nak tanya, apa rahsia.. lain rasanya.. rupanya pakai pes segera.. patutla.. hehehe.. sedap2..

  2. iu @ wid says:

    he he he...pecahkan rahsia ni...kihkihkih.. :D

  3. asal takleh masuk website tu ye?kedai ni pon tutup kul 8 malam ke?

  4. Ingat tadi buat dalam kawah..hehe... syoknye ade pes mcm tue ek..tak yah g kenduri kendara dah boleh makan gulai nie..

  5. Wah, ade pes, senang keje.

  6. iu @ wid says:

    jalak,

    line tenet sana kong tu.. try balik.. klik drp sini ok jer.. xpon dier majuk ngan awok..kehkehkeh..

    ijan,

    hehehe..sesekali pekena lauk kenduri.. eh eh.. biasa lauk kenduri ada gulai kawah ni ka..?

    ecah,

    aa.. senang gile ade pes.. x sempat berpeluh2 da masak..he he he...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails