Parcel


.



arini dpt gift drp nun jauh drp australia sana... seronoknya rasa.. cam biasalah org yg paling excited terima bungkusan ni adalah haziq la.. iye2 aje dier.. sibuk sgt suruh buka cepat2..:D sebenarnya bukan utk haziq pun.. tapi utk mama haziq laa.. he he he..

bila di buka.. tadaaaaa...

- gelatine halal. -

sebenarnya tak pernah lagi jumpa ngan kak fida..kenal2 pun dalam alam maya aje.. blum pernah lg bertentang mata.. sangat baik hati & peramah orangnya.. terrer memasak lagi.. seronok jumpa geng memasak nii..hehe..
alhamdulillah.. terima kasih ye kak!!.. jasamu akan ku kenang sampai bile2.. boleh la wat mcm2 guna gelatin ni..nk cari kat sini mmg payah nk jumpa..


tak lama lagi kak fida bakal menimang cahayamata pertama.. tahniahh..!!
semoga Allah permudahkan urusan bersalin dan dikurniakan beby yg sihat sejahtera & cute cam ibu & ayahnye..eheheh..

p/s : kak .. bile mai sini sy banjer akak eh.. hehehe :D

11 Responses to “Parcel”

  1. eh,kak fida aussie dh peknen ek...taniah2..beshnya dpt gelatinnn..bertuah ayu..

  2. iu @ wid says:

    alhamdulillah... murah rezeki kak fida dan family..:)

    ct.. awak da de tanda ke..?? ehehehe.. penin2 lalat je tuuu...hihihi

  3. Wah bestnye dapat gelatin. Kat sini pun takde gelatin2 halal mcm nie.

  4. seronok dapat parcel nih...lagi2 dr teman maya...

  5. iu @ wid says:

    ijan... nampak nye kene pos drp mesia tuu.. ni alhamdulillah.mujur ada teman yg sudi bg adiah gelatin ni.. :D

    aishah,

    a a.. sonot sgt.. yelah duk kt luar ni sape la yg ada.. teman2 pengubat duka juga..eheheh

  6. hnyhar says:

    waah..bestnye ada org kasik parcel..ni kak fida dlm MyResipi tu eh?

  7. ayu, buat kue apa pakai gelatin tuh?

  8. iu @ wid says:

    biasa buat mousse ngan jeli.. tak smpt nk godek resipi lagi.. insya allah bile sy da try nt..kalau jdi bru tepek kat blog..hihihii

  9. Ehemmmmm...saya dah dapat masuk siniii...heheheh sape tu yang tanya 'kak fida myresipi kerr??'..heheheh bukan lerrrr

  10. iu @ wid says:

    ehemmmmmmmmmm...da bule kaa.. kom suda ok ka..??? hehe

    bukan kak fida ke... igtkan kak fida yg sameee... abis tuuu siaperrrr...????

    eheheheh

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails