Sticky Tandoori Chicken


.



resipi ni ikut suka hati je letak.. alhamdulillah yummy2...bos kata sedaaap..(kembang idung jap..hihi) ada sticky2 gitu... yg gelap2 tu jangan gelakkan eh.. tu honey.. part paling besh dimakan.. hahahaha.. perap ngan resipi rahsia* semalaman.. esoknye baru bakar.. wallaaa...!! bukan oo walaaaa eh.. :D


* rahsia sebab mokcik lupe letak ape..ha ha ha..

( tapi rasanya : serbuk tandori,rempah kurma, jintan putih,serbuk kari,serbuk cili, garam sket, honey - gaul semua dan perap semalaman.. n bakar!!! )

6 Responses to “Sticky Tandoori Chicken”

  1. Sedapnye sedapnye... nak barang seketul dua. Nak makan ngan roti naan...:)

  2. iu @ wid says:

    blogresipi,

    udah abis.. x order awal2 ritu...ehehehe.. lenkali nak kene gtau awal2.. nt kiter pos kt internet...ekekekeek...

  3. ngancam lah kaler ayam tu. Tandoori ni kaler merah ek?

  4. iu @ wid says:

    a aa.. kaler merah.. klu pernah makan nasi lemak kat tmn u ada ayam tandori ni.. mmm sedap.. tp dorang x ltak honey kot..hiihihihi

  5. Zuri@ni says:

    Nak try buat la, kebetulan ada madu kat umah...tapi tak reti la nak agak berapa darjah celcius ngan berapa lama nak bakar tu... iskkk...

  6. iu @ wid says:

    erm.. kmi bakar2 kt tpt grill.. bkn dlm oven/ microven..erm.. try n error la zue..eheh..jgn lma2 sgt..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails