Tamu drp Siegen


.


- homburg..-

minggu ni rumah berseri2 dengan tamu dila & suaminyer (mdnor..) .. mereka dlm perjalanan ke Metz, France utk mengunjungi adik di sana.. tapi singgah bermalam di sini & awal pagi td da bertolak ke Luxembourg & metz utk bertemu dgn adik di sana.. drp siegen ke homburg dlm 6 jam perjalanan.. terpaksa tuka train 5 kali.. fuh.. dasat sungguh.. kalau kami la nk transit2 gitu erm....pk lebih seploh kali.. almaklum.. ramai rakyat jelata ni..


apepun thanx sbb singgah ke sini.. so weeekend ni x busan la..ade kawan reramai.. mereka sampai jumaat ptg kelmarin.. & sempat wat bbq gak lah.... tp sbb cuaca pun ala2 nk gerimis dan kurang cerah.. apa yg ade jelah.. sempat jugak ajak tamu kt sini.. kak azma dan abg akim dan anak2 beliau.. bertambah la kemeriahan.. mekasih buat sume sudi memeriahkan majlis..:D..

pagi2nyer bawa ke zweibrucken stad,

- zweibrucken..

- castle zweibruecken..


lepas tu g ke outlet zweibruecken..

- outlet zweibruecken.-

pas balik outlet.. bersiar2 di homburg stad..

- homburg stad bersama hasil drp outlet..hehehe.. -


petangnye tu la wat bbq.. :D,


biasalah wat ayam bbq, ayam tandori bakar, keutiew goreng..nasi goreng nampla.. kak ct plak bawa kopok kelate.. yummyy..

p/s : tq kpd jalak lenteng sbb adiahkan dates yg enak itu.. danke..! jemput ke sini.. erm.. nak sambung cite jejalang swiss aritu.. tp x berkesempatan nk citer lagi.. sabo eh.. kalau yg tertunggu2. (adeker..? hee..)


3 Responses to “Tamu drp Siegen”

  1. bitte schoen :)
    insyaAllah sampai la ndaknye ke homburg, kalo tak time buke pose, lepas smayang raye ke hahaha

  2. iu @ wid says:

    kalau pas smyg raye.. x dapek la den nk nolong..hahaha

  3. dylla says:

    thanks kak ayu atas layanan first class sepanjang di homburg..terharu lak rsnye.. :) siap dpt bungkus ns lemak bawa ke metz lg.. designer outlet @ factory outlet tu mmg best la.. tp sesapa yg nk ke sana sediakan kan duit sbb designer outlet mmg menguji keimanan dompet kita.. hehe..
    lps ni jgn lupa update perjalan ke hamburg laks..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails