Izzah 8 Months...


.



dah 8 bulan ++ cik piyah ni.. merangkak makin laju, makan macam2.. nak memanjat saje je kejenyer.. sat lagi leh berjalan n kendian berlari lah kot.. alhamdulillah.. kejap je rase.. mcm baru je bersalin ritu..tub2 da besar anak3.. masya allah.. pantasnyer masa berlalu..


wat peminat2 3 beradik ni (kalau ade..tataplah gamba kami yg di snap mama rini..)




panas sungguh rini... emmm... minggu ni cantik sangat cuacanyer.. haziq & faris mcm biase.. tiap ari leka main sesama.. abgnyer suka sgt ngan transfomers.. si faris manje sangat ngan ayahnyer..:D

tunjuk skill.. :D

- main kat taman la pulak.. -

- muka blur... arini jatuh lagi.. risau.. huhu.. -

semoga hari ini lebih baik drp hari semalam & semoga hari esok lebih baik drp ari ini...


9 Responses to “Izzah 8 Months...”

  1. Neny says:

    Izzah ni sebijik muka mak dia la...

  2. hnyhar says:

    izzah sana cpt btl ye..izzah cni br nk mrangkak daaa..

  3. arazma says:

    dah laju merangkak? hakim di sini bina badan, baru buat gaya nak merangkak...

  4. iu @ wid says:

    kak neny,

    cam ayah laaaaa... akak x tengok sy lagi..heheheh

    kak nani,

    izzah sini cekeding, jijah debap.. berat kot..:P

    sarah,
    mekasih2.. :D

    arazma,

    laju gak merangkak.. tup2 da de bwh kaki..hehehe.. hakim tu kalau da merangkak.. laju berjalan tuuu...nt x larat da nk kejar..hihihi

  5. Salam ziarah..salah ukhuwwah..

    Kak IU first kenal akak masa dalam website hanan dulu..Mase tu tgk gambar akak br2 kahwen kat situ..Sy guna nick 'al-kauthar'..Tak sangka jumpa semula akak disini...Walaupun just di alam maya..tp bila sy tgk gambar kahwen akak kat sini...mmg sy pasti, org yg sama dalam Hanan dulu..Akak guna nick Lady IU kan..
    Alhamdulillah, gembira tgk family akak yg bertambah besar skrg ni..Sy br sorang je hero..hehehe..Jemputlah ziarah ke blog saya nt..Last but not least..keep in touch..+Ukhwahfillah dr saya sekeluarga..

    Ilalliqa'

    Wassalam..

    p/s: here's my web links www.latifahsuleiman.blogspot.com

  6. betulla, skjp je masa skg..insaf.

    nway Hepi 8th months izzah...keep it up! ish tnt mkn slim mama bler izzah dh bley bjln blari. hihi.

  7. Izzah dah 8 bulan ek... dah besar dah.. nanti lagi aktif ler dia bila dah pandai lari2...hehe

  8. iu @ wid says:

    thanx latifah, sbb tgglkan msg..hehehe.. leh roger2 la pasni.. salam kenal gak.. kautar biase dgr.. lama gak x masuk hanan dah..

    keep in touch k..

    izu,

    wa pun insafff...
    nt da leh lari agaknye mama dier tggl tulang jer..kihkikhkih

    ijan,

    a aa ijan.. bb ni mmg cpt perkebangan dier... x terasa...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails