Rheinfall Waterfall, Swiss - Last Episode..


.


- rheinfall waterfall, swis.. -

alhamdulillah..
ni merupakan persinggahan terakhir kami & geng di Switzerland.
1st time sampai ke sini tahun 2007. daripada Zurich naik kereta dalam 50 minit..oleh krn sampai da petang..so perkhidmatan bot2 yg disediakan utk mengelilingi kawasan sekitar tasik dah tutup, kedai2 pun da x buka.. dah dkt kul 6 lebih..

- sgt besar waterfall ni.. -

- collage rheinfall, swiss.. -

tak de benda yg dilakukan di sini.. hanya menghayati keindahan waterfall yg terbesar di europe.. so bg sesiapa yg ingin melihat gamba2 di sekitar rheinfall ni..:

- haziq atas jambatan.. -

- :D .. -

- cool...-

alhamdulillah.. tamatlah cerita jalan2 di sekitar negara Switzerland pd hujung may lepas..x smpt nk habiskan cpt krn kekangan masa yg ada b4 ni.. ia merupakan kenangan yg manis yg akn menjadi ingatan selamanya. Diharap dgn adanya info2 yg ada sedikit dpt membantu sesiapa yg ingin travel di sekitar tpt yg diceritakan sebelum ni.. insya allah.. :D

- tpt main.. -

- model utama..he he he.. -

- antara ikan2 besar yg menghuni tasik rheinfall ni..
ada sekor ikan yg terselamat kt cni.. ngeee

" The Rhine Falls (Rheinfall inSwitzerland ) are the largest plain waterfalls of Europe.
They are located in the
High Rhine upper course of the river Rhine, in the municipalities of Neuhausen am Rheinfall and Laufen-Uhwiesen, near the town ofSchaffhausen in northernSwitzerland and close to theGerman border. They are 150 m (450 ft) wide and 23 m (75 ft) high. " copy from wikipedia.

p/s : pasni nk citer ape plak ye ..

4 Responses to “Rheinfall Waterfall, Swiss - Last Episode..”

  1. sekor je dapat??tak patut tul pokcik tu..hehe

  2. iu @ wid says:

    sekor je lerr... drp x dpt langsung..hohohoho

  3. hnyhar says:

    uii..romantiknye gmbo korang ber 2 tu eh..isk3

  4. iu @ wid says:

    moga sampai ke syurga..ngeh4..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails