Tujuh...


.


alhamdulillah..
insya Allah arini ku meniti hari ke 7 berpuasa di Docland ni.. oleh krn ni merupakan ramadan yg terakhir di sini.. maka dgn ini akan ku tuliskan suasana pose di sini.. pasni puasa di mesia.. of course suasananya berbeza berbanding perantauan.. so kalau ade kekawan yg buhsan nak baca hari2 di bulan pose ni.. abaikan aje ek... karang x berupdate blog ni bersawang la pulak..nt ade yg rindu2ann.. hihihi...

tamu ku ie kak azi, suaminya dan anak2 mrk ie Adik Haziq & kak Alya..da pulang ke kampung halaman sejak selasa lepas.. terus sunyi rumah ni..sob2.. semoga baik2 sahaja hendaknya di Kaiserlautern (KL) tu...

puasa ke 6 berbuka ngn tomyam daging..& ayam masak padang.. tengahari adalah wat pasta daging cincang tuk kekanak ni.. tp mcm x sedap jek ..( sbb tak habis..huhuhu) ..gambar ilekk.. biasanya da waktu berbuka camni nak pegang kamera pun tak larat.. lepas siap masak.. kemas dapur.. terus bummm..atas tilam..takpun duk depan FB..farming lak.. kuikuikui....

p/s : biase tak lalu la nk makan pagi2..ade tips byk makan waktu sahur x? :D

7 Responses to “Tujuh...”

  1. hnyhar says:

    haa..?dah ramadan terakhir ke..sedihnya iu dh nk blk mesiaaaa..

  2. Zuri@ni says:

    Kiter rasa kiter pun dah berjangkit iu nie, pas buka, kemas2, terus pengsan kat atas katil...pengsan bukannya apa, patutnya bf sambil tidokan Naurah, tapi Naurah tido kejap2 je, pastu jaga balik, kang nak kul 9pm baru dia tido, masa tu memang ibu dia dah siap 2-3 kali mimpi dah...ngantuk benor... masuk hari nie, dah 2 hari dia cam tu, jadi dah 2 hari ibu dia pengsan pas buka...jgn naik badan nie sudah, eheh :D

  3. sy pun klau pas berbuka tu mau cari tilam jer.. nk nk plak skrg aiman xder kat umah lagi ler melampau2 umi nyer

  4. iu rf says:

    kak nani,

    huwaa...x mo balik...

    zue,

    hai zue..same lah kiter..sib baik kan ade cik abe yg baek hati.. leh take over time kite nk tido..hi hi hi... tp anak2 kecik still nak gak ngan mak dier sbb senjata utama ade kat mak dier jek..ekekekke

    kak zai,

    sonotnye umi aiman...
    tp sure sik teringat ngan anak jek kan sbb duk jejauh..
    disebalik keringanan.. ada kesusahan...(igt sokmo kt anak...) he he he

  5. samelah...asal letak kepala je, gerenti berlayar ke alam mimpi...

    heheheee rajin g kebun ye? farm mana?

  6. Ajzie says:

    sob sob sob tak de kawan daaaaaaa.. semua balik msia rayaaaaaaaa..

  7. iu rf says:

    e-cah..

    hai.. sume same jek nih.. segeng la blogger ni sume.. eheheheh


    kak azi,

    ade tuhhhh... ramai... kak azi kan peramah.. :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails