11 months..


.

- keluar rumah..sejuk..zzz.. -

Lama tak citer perkembangan cik piyah.. Lusa 23hb dah 11 bulan.. Alhamdulillah sekarang dah Ada 2 Gigi bawah.. Yg lain tak tumbuh lagi la.. Lambat sket kot sebab dulu masa duduk dalam perut mama, mama x suka minum susu... Cian piyah... ;d
- makin manja.. -

Then.. Hobi piyah geget.. Mengemas, merayap ke dapur.. Tgk tv.. Main masak2.. Duduk depan kompute.. Kalau dengar lagu da pandai goyang2 kepala & badan.. Ntah ikut saper.. !! Bijak bb nih.. Gegege...
- ape tengok2..ade hutang ke..? -

Kusyuknyer... Piyah nihhh...
Emmm... Citer pasal cuaca lak minggu ni mcm cahaya matahari terik jek.. Tp bila kena angin kat luar tuh memang tak tahan... Sejuk.. Suhu da selalu bwh 10 & kadang2 da masuk negatif.. Mcm duduk dlm peti ais beku..Huhuhu...
- gaya bebas .. -


Haa.. Ni lah keja abg2 piyah.. Main.. Main... Main... & terus bermain.. Dah isi borang utk daftar masuk sekolah.. Janji nak call tp ni da nak dkt 2 mgu xde pn kal.. Hmm nak wat canne eh... ? Konflik..!!
- aaa... -

Hmmm.. Tu jelah citer Kali ni.. Xde aper pun sekadar nk menghias rumah supaya x bersawang sgt.. Nt ader plak yg rindu2an.. Hehehehe.. ;D

P/s : gamba last tu muka piyah baru bangun tido.. Blurr jer cam mama dier skang.. Huahuahua...

12 Responses to “11 months..”

  1. bukan ke pi tadika sini pon main main dan main jugak.boring la piyah nanti abg2 dia xde pagi2..

  2. Zuri@ni says:

    Abang2 Izzah tu tengah terjun tiruk ke tu :D

    Patut la mama iu jarang update blog skang nie, Izzah buat rampasan kuasa rupanya...dah pandai main lap top ehh :)

  3. iu rf says:

    just nk bg dier berkwan & dptkan pengalaman main2 tiap ari ngan kawan2 bru..

    kt umah main ngan si piyah jek..tp ptg2 leh jek main sesama..g sekolah pagi jek..:D

    zue,

    a ah..xleh nk updet slalu.. nt ade lah anak dara tu terkedek2 dtg duk depan kom..huhuhu.. xleh nk spend masa lm kt dpn blog..ngee...

  4. Ajzie says:

    wow sapa yg terjun gaya tuh.. Syafi ker Faris tuh........ bahaya tuh...

  5. hepi 11 mos Izzah!
    kjp je kn iu, wah bln dpn mst ada kek homemade mama Izzah nih.:D

  6. hepi 11 mos Izzah!
    kjp je kn iu, wah bln dpn mst ada kek homemade mama Izzah nih.:D

  7. comei btol baby piyah ni :)
    kak ayau...kl daftar skolah kt sini mmg le kene tggu lama...kl nasib baik dpt la cepat....kl x berbulan bulan la lg kene tggu....(has)

  8. iu rf says:

    kak azi,

    tu fariss.. dier memang... suke ngan aksi2 yg merbahaya.. cuba akak nasehatkan sket si faris tuh..ish4...

    izu,

    mekasih ...
    lamanye x merempet ke blog izu... mehhh sy ke sana skang....!!! hihihi.. selalu lalu jek..tp x tgl jejak...harharhar..

    has,

    memang biase lama ke?? ni daftar kindergarten.. kwn2 sume masuk senang & kejap jek leh dpt tpt.. ke sebab daftar lewat sbb ritu bru balik bercuti kt mesia sebulan...????

    emm.... kadang2 rasa macam terdiskriminasi pulakk...hohoohooooo

  9. Ajzie says:

    nasihat anak orang eik.... ish ish ish ish.. hahahhaha

  10. it's ok, fhm..lalu pon je xpe..:D

    Nway, ni nk invite iu baca blog kte..bley kasi email? klu nak baca la..hehe..

  11. Comey je Piyah dok depan komputer tue... apepun, happy birthday sweet little Piyah... semoga jadi anak yg solehah ye... meh nak kiss cikit meh..mmuahhh! :)

  12. iu rf says:

    kak azi,

    yelah.. ngn mak sdiri bkn nk dgr sgt.. kn cikgu nasehatkn..hihihi

    izu.. nakkkkk.. !! lady_iu@yahoo.co.uk

    ijan - bb mikael ape kurangnyer... mekasih ye ijannnn....

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails