Jamuan Raya 09


.


-antara yang hadir.. macehhh.. -

terima kasih buat rakan2 yang hadir pada jamuan raya di rumah kami kelmarin... terima kasih buat kak azi & suami - aj .. drp KL (kaiserlautern).. Dila & suaminya (md nor...) rusdy.. yg datang drp Siegen... (6 jam menaiki train..transit lebih 5 kali tuhh..) maceh2.. kerana menjadi chef2 kehormat yang membantu menyetelkan
banyak masakan2 yang marbelesss...!!




sate .. the making....

menu yang terlibat mcm.. sate daging & ayam, kuah kacang oleh chef dila & chef md nor, rendang daging & kuah lodeh oleh Chef Azi aka kak azi... hihihi & nasi kerabu powerr & nasik impit oleh chef siti azma.. aka kak azma.. ayam bbq, sup ayam..beehun sup... bubur kacang durian, ceskek aiskrim (sure kak azi ingat nih..!.. hehehe.. )


menu...



geng lelaki..


geng pempuan..

tuan rumah memohon kemaafan di atas kekurangan dan kesalahan tingkahlaku..hehehe.. terima kasih buat kawan2 yang dtg drp Siegen , Frankfurt, Koblenz, Bingen, Kaiserlautern, Saarbruecken, Homburg & di mana2 saja.. maaf kalau tak tersebut... danke schoen..!!!! lagi gambar kt bwh...


- orang kuat malam pertama.. -


- rewang mlm raya.. -


- eksyen jer tuh.. ;p -


- ngan adik2 bingen & dila fr siegen.. -


- piyah.. -


- balik time...sejuk...-

p/s : alhamdulillah..selesai program raya..
next raya..katner yek? hihi...hmm..really miss my dill..lg besh klu ader..kan..
gambar2 lain kat sini..!

8 Responses to “Jamuan Raya 09”

  1. Ajzie says:

    wow.. best nya.. makanan mmg merbelsssss.. terima kasih pada tuan rumah yg sudi menjemput kami....


    p.s
    berbual sampai 4am .. coz rindu nak berbual dengan rakyat Msia setelah sekian lama tak bersembang dan ketawa kuat2.. hihiih

  2. wah..wah.. meriahnya...semua berkg kat umah ayu ker?? borak sampai 4am??

  3. dillhanim says:

    ich hab dich auch vermisst.. tapi lagi rindu kat cik piyah and hero 2 orang tu sebenarnya ;)

    xpela... dill xde, dila kan ada.. terer buat sate lagi.. dill ni x suka mkn sate.. hehehe..

  4. iu rf says:

    kak azi,

    kak ..pasni kiter nk berkampung katner lak...jom la serbu sesamaaaa...ahahaha

    sy kul 3 ke tuh.. da hanyut dibuai mimpi makan sate...ekekeke

    kak kin,

    jarang rekyat mesia kumpul reramai.. sekali jumpa ...fuh.. semua melepas rindu nak... berborakkk... hehehehe

    dill,

    ecehhh.. malu la tuh nk ckp rindu kat akak..ahahaha... :P ala.. xper2... mana tau akan jumpa lagi pasniiii.. insya Allah...

    ala.. dill yg lama tu mana ader pengganti... tp dila yg baru ni...sweettt..... semua org ader kelebihan masing2....:D

  5. abis dah raye..pasni jemput la mai siegen plak tak kisah la raye ape still leh wat menu raye (tapi bukan saya la yg masak :D)

  6. Fa'e says:

    merasa beraya kat perantauan....best gak kan! hehehe....(nak sedapkn hati sendirik!)

    kalo beraya kat perantauan nih....menu utama mesti satayyyyy....nape erk? kat cni pon sama.....

  7. Ramainye... best dpt buat open house n gather2 kan... mcm nk tolong makan je satey tuh.hehe

  8. iu rf says:

    rusdy - yeke nih.. nk stat enjin ketapi nih..ehehehe.. insya Allah.. kalau org ajak kiter mesti g...hehehehe


    kak fae - a ah..kwn2 penawar duka lara di perantauann.. lg satu bukan slalu wat sate nih..tp bile wat.. mesti x lepas punya.. jadik rebutannnnn!!! heheheh

    kak fae x jalan sinih ker..

    ijan,

    hehehe.. tauke sate wat tuh.. jgn memain.. abis licin dah... lak tuh tingin lagi.. kene larik g umah kawan tuh nampaknyaa...hehehehe

    masuk blog ijan tgk byk mknn besh2.. tingin rajin mcm ijan....doakan......! :D

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails