Ting tong....


.


pintu rumah berbunyi..
'siapa pula yang datang ni...erm..'
tadaaaa...


aper eh nama dier.. nih...

rasa dia.. mcm ada kacang dal tuh..lepas tu letak daun apentah nama..di tambah ngan daging cincang.. bentuk kepal2..goreng...
cam ada lada sulah ngan rasa masam2 kat salad tuh..
nak tau rasa dia...?
tengok gamba kat bawah..he he he



p/s : jiran atas rumah..org tunisia..danke...! :=)

9 Responses to “Ting tong....”

  1. CikMin says:

    lorrrr...kena tanya cik piyah la ni camne rasanya eh...piyah...piyah...sodap ke yg piyah makan tu...tgk senyum jek tu...klu mama piyah makan..senyum nya camne eh...

  2. iu rf says:

    cenyum tanda cedappppp..hihihi

  3. senyum simpul tu mesti sedap ni hihi..

  4. iu rf says:

    sdp.. ada rasa cam kuih...ape tuh yg ada kcg da tuh.. yg bulat2 tuh hmmm

  5. nanazack says:

    kuih manggelek ke yg yg biasanye org india jual? tp mcm bergedil pun ada gak tu...hihihi

  6. Yalah bentuknya cam bargedel pun ada.

  7. iu rf says:

    a ah aa nana...camtu lah..cuma ada dgg kisar sket kot di campur dlm tuh..ngan telurrr...

    ummu masyita,

    a ah.. lebih kurang.. tp bergedil lagi besh...heee

  8. mmm...sedap la tu..
    nampak cik piyah tu makin berisi dah..masa balik msia hari tu tak berisi macam ni..:)

  9. Olololoo comeynye Izzah wat mulut mcm tu. hehe..nway nmpk sedapla food tu, untungnya iu dpt jiran baek hati camtu..:D

    Jp lg izu invite k, jgn lupe cek emel n accept!:)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails