Daging special


.




Special sbb hb yg masak.. :D, resepi ? Secret recipies sbb x tanye lak camne masak dier.. Hehehe...


Baru potong rambut depan tu dah menutup mata... Cian lak.. Dah jadi mcm amoi... Kalau x potong leh wat ikat cam gamba kat bawah ni..


Kat bwh ni lak masa amik gamba kat stad tadi.. Time skang ni mmg da byk hiasan2 utk xmas bulan depan.. Coklat pon dah banyak di jual kat kedai2.. Mcm2 bentuk ader..



Sejuk weh.. Kalau tahun Lps time ni dah nak turun snow..suhu da negatif.. Tapi Skang ni tak masuk negatif lagi.. X tau lah bile nak turun snow nih..

6 Responses to “Daging special”

  1. cam daging masak kicap..maybe gak daging masak hitam special (resepi from internet)hehe

  2. iu rf says:

    resipi sendiri ni .. campak2 jek..hehehehe

  3. Fa'e says:

    mmg special la iu kalo cik abe yg masakkan...hehehe! k fae pon sama, kalo mr hb masak mesti puji melambungnye...sbb suke kita boleh goyang kaki jap! len kali boleh tlg masak lagi....kihkihkih....

  4. iu rf says:

    puji bagi lebey semangat lenkali... bkn senang wooo nk goyang kaki..kihkihkih

  5. menarik daging masak campak2 tu..orang laki ni wpon jarang2 msk tp bile skli die masak best mch chef!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails