Perut


.



perut yg dah bersih... dijual di kedai turki halal

bersih kan...? tak macam kat mesia yg masih gelap2 lai..hihi dlm 2 euro lebih sekilo. kut..huhu



tak retilah nak masak ape dengan perut ni.. biasa lemak cili api... selain tumis..
pernah dgr juga enak di buat kerabu perut.. tapi tak pernah lak try lagi.. layan je la.. huhuhu..
. apa lagi benda yg leh di masak ngan perut ni eh..?




4 Responses to “Perut”

  1. betul, selain masak lemak cili pady dengan rebung, perut ni sedap dibuat kerabu..
    kalau kat sate kajang, ada jugak sate perut ni..
    :)
    bersihnya perut ni..

  2. dylla says:

    ha'a..sate perut pun sedap..tp ni perut tebal kan.. klo perut yg panjang2 tu lg sedap wat sate..org kata la..tp sate perut mmg susah nk dapat la..

    betui2..bersih perut ni..kt siegen ni xpenah jumpe lak perut lembu ni.or dila yg xcari..huhu.. xtau la plak..

  3. iu rf says:

    lady of lesure,

    eh .. kata nak g swiss.. jadi x .. bile eh.. :D

    sate perut.. cam xpernah dgr ngn jupe lagi..

    dila... leh la chef dila try wat sate kerabu.. tingin r rasa.. hehehehe

    nt akak bawak g siegen ...ehehehe :P

  4. ade org wat sup... tapi kite mmg tak mkn perut...

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails