Inject U7


.


- gamba hiasan semata2.. -

arini bb piyah kena inject.. tp papa je yg bawa ke klinik sbb mama piyah x berapa sehat..seram sejuk jek badan macam nak demam...kena duk bawah selimut jek ni..huhu.. cian piyah ...tapi papa kata piyah nangis kejap je masa cucuk tu..good girl! .. & gembira sangat2 berjalan2 ngan papa nye di stad..huhuhu..

2 jejaka tu duk umah je ngan mama.. ntah operasi ape yg di buat kat dapur.. ponteng school rini.. sbb cam sejuk sgt takleh bangun...hohoho... sib baik x bawa ke klinik..sbb lama juga kena tunggu turn nak inject..nak dekat sejam.. maunye x kering kekanak ni kalau join banyak2 kaki.....

patutnya kena inject 2 mgu lps tp delay sbb masa tu piyah bru baik demam & batuk sket..

p/s : waiting for kak maz & her family from Hamburg,
yg dijangka sampai petang ni.. hip2 hoyey..! =)


4 Responses to “Inject U7”

  1. nanazack says:

    iu..ni yg kalo kat mesia inject 3 serangkai ek?

  2. Zuri@ni says:

    Lorrr...mama iu demam pulakkk...jaga diri bebaik yek :D kt mesia nie pun musim org selsema + demam + batuk...penyakit musim tengkujuh. Kat Kangar nie takder ler hujan mana pun tp kami 3 beranak dpt gak tempias selsema tu...

  3. CikMin says:

    uikss..mama piyah tak sihat?haaaaa...

  4. iu rf says:

    nana- entahlah cucuk ape.. byk sgt cucuk2 tuk imunisasi kt cni.. dorg teliti btl part2 gini..huhuhu

    zue- maceh.. moga cpt balik hendaknye.. ni masih penin lagi pale.. tp sbb nk tgk kebun ngn ikan..ku gagahkan diri gak..huahuahua...
    moga2 zue sekeluarga kuat...so xde la sakit2 nt...=)

    cikmin.. aa aa..tp sib baik ade pakwe yg ensem tlg picit2kan pale..heheheheh...:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails