Tamu : Kak Maz & Family fr Hamburg.


.




timeceh wat kak maz sekeluarga krn singgah ke teratak kecik kami di Homburg..
actually hari b4 kak maz sekeluarga sampai mama piyah agak kurang sehat krn tibe2 je pale penin sangat & badan pun mcm seram sejuk je.. sehari jugak duk terbaring je lam bilik.. tapi bila kak maz sampai je petang jumaat ritu.. tiba2 jer jadi sihat walafiat & banyak pulak tenaga nye..hehe... alhamdulillah.. kini terasa nikmatnya sihat selepas merasai sket kesakitan .. yelah.. kalau sihat je memanjang sure takkan dpt nak menghayati nikmat kesihatan yg dikecapi sekarang... =)

gamba2 masa kat rumah...


dinner mee kari je..aisey pedas sgt la danish.. sowi yek :|


durrah & piyah...


=)



arini.. kak maz pulang ke Hamburg selepas 2 mlm di bumi Homburg.. all the besh tuk kak maz!!..


sori kak..x dpt temankan ke LUx sebab kurang sihat sangat...



p/s : maceh papa piyah yg bertungkus lumus menjaga mama piyah masa kurang sihat & anak3 mereka..gegege~


4 Responses to “Tamu : Kak Maz & Family fr Hamburg.”

  1. iLhAm says:

    wahhh kak mazzz datanggg!!!
    bes2...

    *hidangan lauk pauk tueh yg buat orang kat sinieh telan air liur..huhu

    smoga kak iu sihat selalu!!!..sejuk sgt kot kat luar tueh...mari pakat2 kte berhibernasi dlm rumah jerk..hehe..;).

  2. Zuri@ni says:

    Tgh tak sihat pun leh jugak wat mee kari, bagus tul la mama iu nie :D

  3. iu rf says:

    aja..aja..fighting!!!! heheheeee

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails