Hibernate


.





Salam & thanx to all kengkawan yg masih sudi berkunjung ke teratak ni walaupun da lama tak berupdate..

Alhamdulillah haziq & faris da semakin sihat.. Tapi sekarang giliran piyah, papa piyah & mama piyah tak sihat .. (demam, pening pala, batuk2 , muntah..) 1st time dpt complete pakej camni...huhuhu



Minta maaf gak sebab x dpt nk g umah kekawan wat masa ni.. Doakan kami sekeluarga cepat sihat ye..

P.s: insya Allah umah ni akan di updet bila berkesempatan...atas tu gamba piyah masa sihat beberapa hari lepas...

8 Responses to “Hibernate”

  1. cTmaRina says:
    This comment has been removed by the author.
  2. cTmaRina says:
    This comment has been removed by the author.
  3. cTmaRina says:

    baca tajuk ingat kan seriously hibernate dah ayu oiii hehheheh... kesihatan paling penting ayu bila dah sehat anytime leh lepak kat 'umah2' kitorang... moga cepat sehat.. selamat tahun baru 2010

  4. KesahKu says:

    wid...
    hmm..ammar ms demam dulu, bg ubat ibuprofen..muntah belahak2..suhu pun x nak turun.
    doc cakap..x serasi.
    tukar ubat lain.

    cuba mintak ngan doc..
    ubat demam nurofen fur kinder (perasa oren)..
    sangat bagus.
    sebab..sejam pas tu mesti berpeluh bagai2...n suhu akan turun mcm biasa.

    Semoga wid sekeluarga sehat wal'afiat sediakala...
    amin.
    take care..

  5. iu rf says:

    marina - tula.. tingin jejalan slalu cm dlu tp.. jap je rasa da penin pale + kekanak yg merengek2 ... time mak ayahnye x sihat ni lagi laaa... alhamdulillah.. huby mithali byk bg sokongan.. tlg2..=)

    kak yanti,

    maceh kak, ade bg ibuprofen kt abg2 piyah b4 ni..alhamdulillah.. dlm 3 ari cam da elok sket.. takut je.. ni pun masih de baki2.. yg paling cian si piyah la.. kecik lagi da lemah badan.. diam je rini. klu x sik pokpek2..je mulut dier..rindu .. byk tdo je skang ni dier..

    ubat bontot sesuai masuk masa suhu berpa kak? 40C oder 38C.. cam takut je nk bg ubat tu..
    leni tuam2 je..menyusukan sepanjang masa...
    mkn pon xmo sgt

  6. adehh..hmm, hopefully haziq leh jaga mak n ayah dia plak, semoga cepat sembuh!

  7. iu rf says:

    time kasih jalak..! =)

  8. KesahKu says:

    wid...
    kalo doc ammar,
    ubat montot masuk bila suhu cecah 39oC ke atas.
    tapi ubat minum bila suhu hanya 38oC ke atas..
    iskk...piyah dah sehat lom nih?
    cepat sembuh ye piyah cayyyaaangg..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails