Ofis baru..


.


Minggu ni en hb kene duk tempat baru.. Sebab tempat lama dah x muat sbb ada org lain nk guna ruang tu utk letak alat baru kat situ.. Hb n opismate ie kak do, Carlos & Lars & 2 org student master yg kene pindah lab baru.. Hb kate tpt ni bekas chapel or church..



Lebih dekat la ngan sekolah anak2.. Bas pun mudah je sampai.. N kalau nak jalan kaki pun dekat je x mcm tpt b4 ni yg duk nun atas bukit...



Entry masuk..lab tu kat aras 2...


Ada taman kat seblah & juga bekas kubur berhampiran.. Huhuhu....



P.s all the best la eh utk Hb & kawan2 lain di tpt 'baru' ni.. ;)

6 Responses to “Ofis baru..”

  1. :cahya: says:

    huh...? tepi bekas kubur..? huhuu...

  2. iu rf says:

    awuuuuuuuuuu.....
    jgn pandang belakang..huhuhu

  3. oo pantut ar kak do mintak no. arip aritu, same2 kene 'halau' rupenye hahah..anyway semoga tempat baru, semangat pun baru! (cam bleh bbq je kat tepi tuh..)

  4. iu rf says:

    hb ckp lagi ok per tpt bru ni.. luas lagi.. cuma kalau nk wat bbq kt sini xdek la kot.. bek wat kt belakang umah akak jek..ekekekek

  5. Fa'e says:

    eh...bukan ke dh nak balik! dh nak balik pon kena pindah jugak yea...siannye...takpe, yang penting keje siap hati senang...kat mana2 pon sama kan..kan..kan..

  6. iu rf says:

    =)
    a aa...alhamdulillah mcm lg mudah kt tpt bru ni.. hrp2 segala2 berjalan lancarrrr hendaknya..hehehe

    kak fae pn nk balik mesia da kan.. bulan baper eh balik..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails