demam


.


sejak semalam faris demam lak.. tapi harini nampak cam ok sket..
turun naik la suhu badan dia....

sejak akhir2 ni mudah lak kena penyakit ..
dulu masa awal2 tahun sampai memang jarang kena sakit..
hmm.. bila da kena camni mama & papa risau lah pulak..
takut berjangkit lak ngan adik ngan abg dier...
harap2 tak lama & cepat sihat balik....

(^___^)

5 Responses to “demam”

  1. dia sama ngan farah kut..antibody lemah..masa kecik wpon mak bagi benda sama jer tapi selalu sakit kalo nak compare ngan adik berdik lain..hehe

  2. iu rf says:

    hehehehe...
    tula x tau lak..:D
    farah da besar sihat2 kan..:)

  3. iu.. masa mula2 dtg antibodi kuat lg. bila dah makin lama antibodi kita dah makin lemah.

    tu sbb ada org ambil suntikan kalau nak dtg overseas..

    badan melayu la katakan.. hehehh

  4. iu rf says:

    oh...

    mcm tu eh irma...alhamdulillah sib bek da x lama kt cni.. irma bile balik mesia.. smpt x kita nk jupe kt cni..

  5. sy balik bulan 10 ni. insyaallah doakan ye.. jumpa kat london boleh la.. hehehh =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails