Sayangku demam


.


Hari ni masuk hari ke 3 izzah demam.. Demam selsema & batuk2 sikit... Hidung berair jer.. Sampai bila malam asyik berjaga sebab xleh nak bernafas.. Nagas ikut mulut sebab hidung tersumbat... Dah bagi ubat demam Dan ubat sembur hidung.. Panas da kurang.. Tapi kejap2 panas datang balik... Nak menangis ngan melekat je kat mak ayah dia... Semoga sayangku cpt sembuh....!

Kuyu mata.. Pipi merah...


Masih senyum Dan main2 ngn abg...


5 Responses to “Sayangku demam”

  1. FIeZa says:

    aku doakan smga izzah cecepat sembuh....byk bersabar iu..dugaan sume tu..insha'Allah izzah budak baik..mesti cepat sembuh...

  2. hnyhar says:

    siannya...aunty baru sedar ada entry mama awak ni. aunty doakan moga izzah safiyyah lekas sembuh dr demam ye..mmuah!

  3. Ida Chan says:

    cian piyah xsihat. get well soon ok :)

  4. Amy says:

    Dear Izzah, gute besserung ja..Ala shian die merah idung ngn pipi tuh haaa..

    Cuaca pon kembali sejuk balik kan wak. Haih sib baik kite lom kene demam lg, alhamdulillah..

  5. iu rf says:

    fiza.. thanks... iallah... semoga sihat.. masih selsema... kurang makan.. merengek je... tak sedap badan mungkin..sbb tu x selesa agaknya...

    kak nani... time kasih krn bru sedar..hihihihi

    ida.. maceh ye.. moga kau pun sihat2 selalu hendaknye...! aku doakan kesejahteraan kau jugak ida!..=)

    amy,
    Danke wak... mmg merah je lni.. tp da kurang sket... alhamdulillah.. tula.. cuaca kan x menentu skang ni... mgu lps da panas.. tp start this week mengigil balik.... hujan... tp sedap gak hujan2 sejukk je.. kalau panas sgt pn mcm kering je kan.. :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails