Neunkirchen Festival


.


Biasanya kalau dah busan jln2 hari sabtu kat homburg ni kami akan ke neunkirchen (10 minit nek tren) sbb kt ctu ada mall bsr besh cam kt Mesia... Bkn senang nk cari mall kt cni... kesian kan... Hehehe .. ;)


Kebetulan time ke sini semalam 26 june, ada program Neunkirchen Fest kat stadt ... Byk program dibuat... ada macam2 jenis kedai2 .. Ala2 mcm karnival Jom heboh? Kat Mesia ... Tp manusia xla seramai cam kt sana... Makanan2 bkn leh mkn...(x halal) kan best kalau byk kedai2 makan halal cam kt Mesia tu.. Huhuhu... Terlupa lak nk bw kamera besaq.. Sbb x tau ada program ni.. Guna camera phone je..=)
Stadt Neunkirchen... Saarpark Mall kt belakang n wasserturm..

Sempat naik wheel tu... Anak2 just main permainan standart yg ada... Kereta pusing2... Bumper... Ade show karate do.. Taekwondo.. Polizei... Tp x smpt nk tgk.. Sume da kepenatan....kui3...


tunggu turn.. panas time ni..=)


izzah 1st time naik wheel.. excited ..^^

Gamba2 kt bawah ni lak di ambil masa dlm mall Neunkirchen hujung bulan lepas.. ade pameran apentah time tu... byk gak la spesis2 binatang2 yg di tunjuk ... kekanak sume seronok dpt tengok...


guana or guava? ke... apa nama....? hehe =))

:D


i c u.... =)


kalau la leh berenang.... weee~...






hi Mr Frog... ^____^




spider!!


huhuhu.... tatotnye....

p.s arini... 27 june 2010... ade Kinder Fest kat Stadtpark Homburg..
anak2 n ayah anak x sabo nk g.. updet later, iAllah..=)

2 Responses to “Neunkirchen Festival”

  1. dillhanim says:

    iguana la kak..
    guava tu jambu batu.. :)

  2. iu rf says:

    dill..saje je gurau2 cayang ....kih2..:P

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails