Archive for September 2010

4 hari lagi.. :(


.


alhamdulillah.. dah sampai semula di klang selepas 3 hari berada di JB utk settle down urusan2 penting di sana.. dlm seminggu ni agak sibuk juga.. insyaallah mgkin start mgu depan dah lapang skit..tp dah nak raya ni so mungkin banyak urusan utk raya la pulak..=)

sedar x sedar hanya dlm tinggal 4 hari je lagi ramadhan akan pergi meninggalkan kita... ayuh muhasabah diri sejauh mana amalan & amal ibadah kita selama berada dlm bulan ramadhan yg mulia ini.. agak sedih juga sbb rasanya mcm kurang berjaya memanfaatkan bulan ni.. krn diri agak sibuk dgn hal2 pindah di Jerman & urusan2 sepanjang berada di malaysia seminggu ni.. bila dah malam je diri amat keletihan.. walaubagaimanapun semoga hari2 mendatang lebih baik drp hari ni & hari sebelumnya.. insyaallah...

semoga diri di berikan kekuatan & semangat berterusan sehingga ke penghujung bulan ramadhan ini & akn berkekalan sehingga bulan2 seterusnya... amin... buang yg keruh ambil yg jernih.. mari mulakan lembaran baru.. semangat yang baru dan suasana hidup yg baru yg mungkin lebih mencabar...semoga Allah melindungi diri kita semua drp perkara2 yg tidak di ingini & sentiasa memelihara & membimbing diri kita semua ke arah jalan yg di redhaiNya..insyaallah..!!

p.s : byk aktiviti yg dibuat sepanjang seminggu pertama di Malaysia.. namun kurang berkesempatan utk dicoretkan dlm blog ni...

kehilangan..


.


agak sedih.. perasaan pn x tau nk kate..huhuhu..
baru kehilangan hphone smlm atas kecuaian diri sendiri..
dah puas fikir camne lah kecuaian ni blh berlaku..

agak tertekan jugak lah..
tp bila fikir dlm2.. mungkin dah xde rezeki..
ada hikmah yg berlaku atas segalanya..

num hphone tu num jerman..
so no more num hset jerman pasni ..
kontrak pun x habis byr lai..sepatutnya sampai bln 10 tahun dpn...

apekah ini..?
speechless..
blurr.. confuse..huhuhu.. nk wat camne eh..?

so sesiapa yg ader terjumpa (kot2 la dia baca entry ni..)

iphone 3gs 16gg (black)
sila la emel sy or contact sy.. ;((
lady_iu@yahoo.co.uk

area kehilangan :

Depan rumah tamu ( Scholar´s Inn),
UTM, Skudai..
tarikh : 2 september 2010.
masa : jam 10 pagi..

p.s : kenapa org mesia x mcm org jerman eh.. kalau kt jerman potensi utk jumpa brg tu rasanya agak tinggi la juga.. tp kt sini...ermmm... uwaaa....:((

terima kasih... :)


.


alhamdulillah...
dah selamat sampai di Malaysia pada jam 630 pagi di KLIA.. pd ahad lps.. 29 8 2010..
baru sempat updet blog ni.. =)
pada hari selasa bergegas ke jb krn en hb perlu lapor diri di utm..
dah 6 hari kt mesia..

so skang ni masih di jb..iallah arini akan bertolak pulang ke klang semula..
pls doakan semoga perjalanan selamat2 hendaknya..
terlalu byk yg ingin dikongsi bersama namun keadaan tak mengizinkan.. di jb ni boleh la nk surf internet dll sekejap.. kalau di kg xde line lak..so ssh sket nk online..

wekend bakal menjelma lagi..selamat berhujung minggu buat semua..
shopping2 raya tu jangan lupakan amal ibadah di bulan ramadhan yg masih berbaki ni ye..
hehehehehe.. insyaallah berjumpa lagi di lain entry..
salam rindu tuk sume..:)

p.s Terima kasih atas doa2 kwn2 yg mendoakan ...;)


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails