Induksi Haziq Syafi SRIH


.




1.1.11.. induksi sekolah rendah Islam hidayah (srih) & taklimat ibu bapa tahun 1 srih. da bsr anak mama.. masuk 7 tahun da alhamdulillah..;)

insyallah start isnin ni Bermula la hari transisi selama seminggu di srih, murid2 dibenarkan pulang awal jam 1:30 tgh.. biasa jam 2:30 ptg.. minggu kedua sekolah Akan start cam biasa..

perasaan.. ? hmm.. rasa excited..& agak risau kalau haziq tertinggal silibus study drp kawan2 dia yang lain.. hanya sempat ke tadika di Malaysia selama sebulan je..selebihnya dibimbing/ study kt rumah je... harap2 haziq mampu lah..


so isnin ni haziq Akan skolah di srih & Faris lak Akan masuk ke tadika iman.. masing2 da start sekolah ni., camne lah keadaannya nanti... berdebar juga rasanya utk menghadapi suasana baru ni....

ibu bapa yg excited tgk anak2 tgh induksi..

info cara masuk sek ren islam hidayah,johor. :

1. mohon online di website http://www.hidayah.edu.my/rendah/
2. ibu bapa kena hadiri seminar di sek hidayah(wajib)
3. interview ibu bapa.
4. ujian kemasukkan murid.
5. pengumuman berjaya masuk.


6 Responses to “Induksi Haziq Syafi SRIH”

  1. all the best to haziq! bagus la dpt masuk drjah 1 kat m'sia.. x perlu la trkejar2 nak catch up syllabus. :)

  2. Tq ayu sb bg info tu!sek biasa masuk bila?

  3. ishamizu says:

    Insya Allah Haziq boleh! Good luck..:)

    mst excited kan Iu ank dh msk primary school? :)

  4. lama seh, tunggu update...tp penantian ni tak menyeksakan...kih kih kih...;)

  5. iu rf says:

    kak na : hehehe.. nt ank2 kak na sume blk mesia msti da berhabuk ckp deutchs.. ibu ngan ayah skali of cos..!! all the best tuk kehidupan kt sana...


    ctnik.. x sure lak..lebih kurg kot.. maybe ikut skolah jgk.. iallah tahun dpn ank2 ct lak kan..=)


    izu... thanks ye! :D
    excited!! & pening pale jugak nk uruskan benda2 baru.. insyaallah lama2 nt ok...:))

    ecah..

    tunggu ke...hehehe... sib bek bukan satu penyeksaan...:D iallah pasni akn lebih rajin agaknye....amin.... =)

  6. inshaAllah boleh punye lah haziqq!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails