4.4. 2011


.


Whoaa...
lamanya tak updet blog ni..
masih ada kah yang sayang..he he he..
saya masih sayang cuma dah xdann nk bukak blog,
apatah lagi nk menjejak blog kawan-kawan..

sebab banyaknya projek kelas, assigment, presentation class..bla..bla..bla..
kdg2 mmg stress & tertekan sgt...tp itulah yang saya pilih...
& saya harus teruskan sampai ke akhirnya...
alhamdulillah masih ade sket kekuatan..
utk teruskan perjuangan menuntut ilmu..
da nk habis pun semester 1 tahun ni. (hepi!! )
:-)

hurmmm...
tapi mcm sayang lak kalau x tulis kat sini..
sbb bile sangat tertekan & bosan2
saya selalu buka balik blog ni & baca semula kisah2 saya di Jerman dulu..
rasa seronok & terkenang balik kenangan lama2.. wah!!..

tapi..
dalam tahun ni mmg amat jarang updet blog,
next time insyaallah..?

4 Responses to “4.4. 2011”

  1. Updatela ayu.rindu coretan ayu.ctpun dh slowly busy

  2. satu hari nanti akak pulak akan merindui jerman huhu.. blom lagi jadi, baru imagine je dlm kepala pun dah rase sedey huhuhu..

  3. aku slalu ronda sini 2 hari skali kot2 ada apdet....bila nk mai sini kak

  4. iu rf says:

    hehe... tq ct..niat dihati mmg nk slalu updet..tp duk tangguh2..huhuu

    kak ana..pasti rinduuuu... cam sy skan..:)

    memmm...aduh..jadual packed sgt...nk round umah sedara pun x smpt..huk3

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails