Archive for August 2011

Award!! yeay...^^


.





Terima kasih buat Kak Na yg berada di Kaiserlautern, Germany ( bekas jiran kg sebelah masa kat jerman dulu..ehehe) yg berikan award ni.. rasanya mcm da setahun x dpt award2 ni...ngee~

ade syarat lak..so kene la penuhi syarat kan.. ie 7 ciri2 dlm diri..
rasanya dulu kt Jerman macam pernah dpt award ni..tp mcm da lupa lak..:-)

ok jom tengok...ciri2 dalam diri :

1. Pemalu.
sebenarnya saya sangat pemalu...euww..( gaye kak na..hihii)

2. Pendiam.
sebenarnya sy sgt pendiam..sjk berkahwin lagi jd pendiam sbb suami sy lagi pendiam orangnya...ngeee~

3. Peramah.
wpun saya pendiam & pemalu.. tp saya agak peramah.. ( x kenal maka x cinta..he he)

4. Kuat makan.
sangat kuat makan...( mungkin ramai x caye kot.. =P)

5. Window shopping.
boleh menghabiskan masa berjam2 utk window shopping..huhuhuhu

6. Suka berkawan.
sangat suka berkawan.. =)

7. Suka Travel.
minat travel ni start sejak di jerman..hihi.. tp sjk balik mesia ni mmg jarang sgt travel..
satu sbb masa sesuai ssh nk jupe.. & bajet mmg sgt terhad..
( takpe..simpan la dlu angan2..huhuhu)


& yang lain tu.. kuat merajukkk..! garang.. kurang penyabar.. kuat berahsia.. pemendam rase..
huishhh.. banyakknyee...! :))

weng..!


.




hmm.. sejak beberapa hari lepas berdenyut2 & sakit je rase kepala ni..
pusin2.. & penin kepala...

sebenarnya bukanla suka sangat tengok tv..
tp tersuka lak lagu ni..
sedih lak rase....

" satu jam saja..ku telah bisa..cintaimu kamu, kamu, kamu dihatiku..
namun bagiku melupakanmu butuh waktuku seumur hidup.. di hatiku... "

mode : jiwang weng! & cedey ;'(..

"begitu sulit ku bayangkan.. begitu perit ku rasakan... ..T.T..

* speechless.. *

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails