mapah


.






 26 jan 2012, rabu .
6months 15 days,

Faiz dah start memanjat..!!

Comel je tengok.. rase bb faiz ni mcm cpt sikit.. badan pun dah tegap..
Alhamdulillah.. =)



 Beberapa saat sebelum jatuh tergolek ke tepi..heheehe

5 Responses to “mapah”

  1. tak lama jadi macam anak kak na la tu...8 bulan dah boleh jalan...badan baby debab2 ni memang cepat jalan kot...dh tu kita pulak la yg tak larat nak control...sumer benda dia boleh pergi capai...

  2. iu rf says:

    kak na.. :)
    faiz ni len sket.. dia mmg cpt rasenya.. hehehe.. apa khabar furqan..? lama x tgk bb kak na..hehehhee

  3. memang comel :) jatuh tergolek ye, sian die, cium sikit from aunty ana :)

  4. Furqaan dah 1thn 1/2 dh...sumernya dh boleh buat..paling tak tahan dia memang suka ronda2 naik moto...pantang abah dia balik keje...dr jauh dia dh kenal bunyik moto abh dia...terus berlari ke muka pintu...itu memang wajib bawa gi ronda..kalau tak...mau dia guling2 kat situ juga...hahaha

  5. iu rf says:

    kak ana.. semakin lasakkkk ini bb.. geram tgk dier hari2.. nk tarik2 pipi...ehehhehe

    kak na : pandainya furqaan!!! da pandai ajak jejalan nek moto.. seb baik kat cni xde moto.. kalau idak sume2 kekanak ni msti nk ronda2 taman naik moto jek.. slalu klu balik kg bru lah rajin nenek ngan acik diorang ni bawak g jalan naik moto ... seronok diorang!!! =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails